Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 46
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 84 68 78 005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af32ec28-ef0c-481e-b6bc-fc7f8750e1b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136489/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af32ec28-ef0c-481e-b6bc-fc7f8750e1b73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af32ec28-ef0c-481e-b6bc-fc7f8750e1b7
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów. Nadleśnictwo Józefów nie powołało Inspektora ochrony danych, jednak w sprawach ochrony danych może się Pan/Pani skontaktować z administratorem danych pisząc na adres e-mail: jozefow@lublin.lasy.gov.pl lub dzwoniąc na nr telefonu: 84 68 78 005.
Szczegółowe informacje dostępne są w rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, 0/63 mm oraz 31,5/63 mm - rozumiana jako sprzedaż, załadunek, ważenie, transport, rozładunek i rozłożenie kruszywa na koszt Wykonawcy we wskazane przez przedstawicieli Zamawiającego miejsca w celu bieżącego uzupełnienia ubytków (koleiny, wyboje etc.) powstałych w nawierzchni jezdni dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Józefów. Ubytki są różnej szerokości i głębokości. Obowiązkiem Wykonawcy jest rozłożenie wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa i rozrównanie go za pomocą sprzętu, w sposób umożliwiający przejazd po wysypaniu kruszywa w celu zachowania ciągłości technologicznej pozyskania drewna.
2. Wielkość zamówienia podstawowego wynosi 2 500 ton, w tym:
- frakcja 0/31,5 mm około 500 ton,
- frakcja 31,5/63 mm około 1 700 ton
- frakcja 0/63 mm około 300 ton.
3. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz wartościowym, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie niższym niż 50 % łącznej ilości przewidzianej do dostarczenia w ramach zamówienia podstawowego.
Więcej informacji w SWZ, druku oferta oraz projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w trybie prawa opcji – co zostało wyszczególnione w druku oferta. Zamawiający skorzysta z zamówienia w trybie prawa opcji w przypadku opisanym w projekcie umowy.Wielkość zamówienia w trybie prawa opcji wynosi 1 650 ton, w tym:
- frakcja 0/31,5 mm około 300 ton,
- frakcja 31,5/63 mm około 1 250 ton,
- frakcja 0/63 mm około 100 ton.
Więcej informacji w rozdziale 3 SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegółowe kryterium oceny ofert opisane jest w rozdziale 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego (Tr) dotyczy zamówienia podstawowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w sekcji V pkt 5.5, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 8 oraz 15 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy.Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się w par. 9 wzoru umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski”. Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w pkt 14 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wystąpią okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514).2. Wszelkie informacje, które nie znajdują się w ogłoszeniu (w szczególności ze względu na ograniczenia ilości znaków) są dostępne w SWZ.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Opracowanie wielobranżowej i kompleksowej dokumentacji projektowej oraz technicznej budowy Hali Badawczej na terenie CNBOP-PIB
- Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
- Świadczenie usług w postaci tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem
- Realizacja usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w miejscu zamieszkania w 2026 r.
- Dostawa sprzętu komputerowo-sieciowego
- Świadczenie usług pocztowych w latach 2026 - 2028
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywny zakup kruszyw dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
- Dostawa kruszywa 2026
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem, profilowanie wybranych odcinków dróg oraz równanie kolein na terenie Nadleśnictwa Puławy"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





