Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307187/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612835225
1.5.8.) Numer faksu: 2835337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9733128a-12f4-45ac-89ee-fe526eba43ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020607/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.44.2025.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
1. zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i utrzymanie w czystości
i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu wraz
z oczyszczaniem zatok autobusowych (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy utrzymywać w permanentnym porządku, natomiast na terenie sołectw
częstotliwość sprzątania winna wynosić 1 raz w tygodniu;
2. usuwanie przerostów trawy, chwastów z terenu przystanku i w jego najbliższym otoczeniu (tj. w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej, zatoki przystankowej lub w promieniu 5 m od słupa przystankowego);
3. opróżnianie koszy na śmieci o pojemności ok. 50 l, zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych (mycie i dezynfekcja koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający). Kosze (ok. 100 szt.) należy opróżniać: przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta na bieżąco - tj. nie dopuszczać do przepełnienia koszy (ostatnie opróżnianie koszy winno się odbywać
w godz.: zima - 21.00, lato - 23.00), natomiast na terenie sołectw
z częstotliwością 1 raz w tygodniu;
4. pielęgnacja roślin w donicach na 7 eko - zielonych przystankach zlokalizowanych na terenie Śremu (ul. Piłsudskiego - 2 szt., ul. Mickiewicza - 1 szt., ul. Kilińskiego - 1 szt., ul. Staszica 1 szt., ul. Chłapowskiego - 2 szt.), w tym podlewanie roślin, odchwaszczanie
i oczyszczanie donic. Oczyszczenie ze starej farby/impregnatu i ponowne odmalowanie drewnianych donic i siedzisk na 5 przystankach: przy ul. Piłsudskiego, ul. Mickiewicza, ul. Kilińskiego oraz ul. Staszica w Śremie. Kolorystyka w uzgodnieniu z Zamawiającym.
5. przedkładanie na żądanie Zamawiającego kart przekazania odpadów;
6. wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów;
7. w zimie odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń wokół przystanków (w odległości do 5 m od obrysu wiaty przystankowej lub
w promieniu 5 m od słupa przystankowego), jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym, usuwanie śniegu z zadaszenia wiat przystankowych. Śnieg należy usuwać:
z przystanków na terenie miasta w ciągu 3 godzin od ustania opadów,
z przystanków na terenie sołectw w ciągu 24 godzin od ustania opadów. Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca. Miejsce wywozu śniegu organizuje Wykonawca;
8. utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie
i usuwanie zanieczyszczeń (mycie całej konstrukcji wiaty wykonanej
z poliwęglanu wraz z dachem), mycie słupków wraz z tablicą informacyjną - usługę należy wykonać 4 razy w trakcie trwania umowy -
w sierpniu 2025 r. i w kwietniu 2026 r., w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym). Do mycia przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami;
9. mycie siedzisk, szyb gablot - raz w miesiącu, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot - raz w miesiącu. Do mycia siedzisk i szyb gablot przystanków należy używać wodę wraz ze specjalistycznymi środkami;
10. likwidacja graffiti, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych;
11. prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu;
12. ponadto Wykonawca jest zobowiązany uzyskać na koniec każdego miesiąca od wszystkich sołtysów gminy Śrem pisemne potwierdzenia
z wykonanych w danym miesiącu zadań, opatrzonych podpisem i datą lub pieczątką sołtysa i datą. Potwierdzenie winno zostać sporządzone
w formie tabelarycznej i załączone do każdej faktury miesięcznej;
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przystanków wskazanych w załączniku do umowy, w przypadku zmian spowodowanych rozbudową lub ograniczeniem zakresu funkcjonowania komunikacji miejskiej, albo zmian w organizacji ruchu na terenie gminy
w ilości +/- 10 szt. Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie o zmianach ilości przystanków. Zmiany ilości przystanków nie powodują zmiany wynagrodzenia miesięcznego przysługującego Wykonawcy;
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w punktach 1 i 3 (nie więcej niż 50 przystanków w trakcie trwania umowy). Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 1 i 3 Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca w/w prace musi wliczyć do ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu umowy;
15. Wykonawca winien być dostępny do dyspozycji Zamawiającego w godz. pracy Urzędu Miejskiego w Śremie tj. od 7.00 do 15.00;
16. W przypadku niezałączenia do faktury VAT kompletu załączników (potwierdzeń sołtysów) Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności rachunku.
17. Bieżąca kontrola przystanków realizowana będzie przez uprawnionych pracowników Urzędu Miejskiego w Śremie oraz funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Śremie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7850002615
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŚREMIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŚREMIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Kopernika, Błociszewo ul. Rolna - II części
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
- Bankowa obsługa budżetu gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego, stanowiącego majątek gminy Śrem
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - III postępowanie
- Dostawa, integracja i wdrożenie systemu Platformy Radiologicznej wraz z integracją z PUI
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych niesegregowanych, wielkogabarytowych i biodegradowalnych przekazanych przez Zamawiającego
- Usługa sprzątania
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zagórz
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r. (II)
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





