Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306524/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Długosza w Raciborowicach w okresie od 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Długosza w Raciborowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001233999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Długosza 36
1.5.2.) Miejscowość: Michałowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 12 387 70 44
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spraciborowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://raciborowice.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8d771e-2061-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Długosza w Raciborowicach w okresie od 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8d771e-2061-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00301559/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Długosza w Raciborowicach w okresie od 01.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPR.273.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 642013,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringu, przygotowanie i dostarczenie wyżywienia, będzie realizowana dla maksymalnie 90 uczniów Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Długosza w Raciborowicach, w klasach od I do VIII w okresie od dnia 04.09.2023 r. do dnia 21.06.2024 r. oraz dla maksymalnie 95 dzieci z Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Długosza w Raciborowicach w okresie od dnia 01.09.2023 r. do dnia 30.06.2024 r. oraz 01.08.2024 r. do dnia 31.08.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szadkowska Firma Handlowa Oliwia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782694214
7.3.3) Ulica: os. Kalinowe 10/50
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-813
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA SZADKOWSKA FIRMA HANDLOWA "OLIWIA"
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA SZADKOWSKA FIRMA HANDLOWA "OLIWIA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MICHAŁOWICE
więcej: przetargi MICHAŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa dla uczestników Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy typu A B C D w Opatowie"
- Przygotowywanie, wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych posiłków dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 05.11.2025r. do 31.12.2026r.
- Świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.14.2025.TP
- Usługa cateringowa na potrzeby na potrzeby III Kongresu WF Z AWF
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach międzynarodowej konferencji pn. "40th International Polar Symposium: Arctic and Antarctic at the tipping point"
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7-19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.