eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA INSTALACJI TLENOWEJ (PRODUKTU MEDYCZNEGO) DLA SPZZOZ W SIERPCU (FINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b150ec2b-3e5b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018997/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace remontowe związane z przebudową instalacji tlenowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacji tlenowej (produktu medycznego) dla SPZZOZ w Sierpcu w związku z realizacją Umów nr 43/COVID-19/2022 na przyznanie w 2022 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana instalacji tlenowych na 3 oddziałach SPZZOZ
w Sierpcu w związku z Covid 19" oraz u m o w y nr 44/COVID-19/2022 na przyznanie w 2022 r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja tlenowni SPZZOZ w Sierpcu w związku z Covid 19".
1. Dostawa i montaż systemu rurociągowego do gazów medycznych w formule zaprojektuj – wybuduj
2. W związku ze zbyt małymi przekrojami i złym stanem instalacji gazów medycznych należy zaprojektować i wykonać nową instalację gazów medycznych dla oddziałów szpitalnych wraz z końcowymi jednostkami końcowymi :
a) Oddział Rehabilitacyjny
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi ściennymi punktami poboru gazów medycznych we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
b) Oddział Neonatologiczny
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi ściennymi punktami poboru gazów medycznych we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
c) Oddział Chirurgii Ogólnej
Zakres obejmuję niezbędną wymianę instalacji wraz z nowymi łóżkowymi panelami gazowymi we wszystkich salach oraz skrzynkami zaworowo-manometrycznymi z sygnalizacją alarmową
d) Tranzyt - Piwnica - Tlenownia
Zwiększenie przesyłu tlenu poprzez wymianę instalacji tlenowej z budynku Tlenowni do poszczególnych oddziałów na poziomie piwnicy
e) Monitoring
Instalację tlenową należy podpiąć pod istniejący monitoring gazów medycznych Medimout
3. Wszystkie prace należy wykonywać podtynkowo , po wykonaniu instalacji i wszystkich próbach należy doprowadzić pomieszczenia do stanu poprzedniego
W związku z tym, że instalacja gazów medycznych to wyrób medycznych do ich projektowania i wykonania niezbędna jest aby firma wykonująca posiadała odpowiednie uprawnienia tzn. Certyfikat WE zgodny z 93/42/EWG w zakresie systemu rurociągowego do gazów medycznych i próżni oraz Certyfikat PN-EN ISO 13485:2016-04
4. Przedmiot zamówienia - obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) Zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy).
b) Uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
c) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości.
d) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
4.1. Wszelkie prace budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą się odbywać na terenie obiektu służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac.
Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenie miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą w użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów.
Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracy i funkcjonowania Zamawiającego.
Uchybienia w w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
4.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia i uwzględniania ich w wycenie w terminie wykonania robót. Podczas wizji lokalnej zamawiający udostępni dokumentacje techniczną pomieszczeń będących przedmiotem adaptacji jak również przedstawi swoje oczekiwania co do końcowego efektu prac.
Parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany produkt jakichkolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Oferowane przez dostawcę instalacje tlenowe (produkt medyczny) muszą być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenia lub powiadomienia, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
zamawiający wymaga
- Posiadania certyfikatu Certyfikat WE zgodny z 93/42/EWG w zakresie systemu rurociągowego do gazów medycznych i próżni oraz Certyfikat PN-EN ISO 13485:2016-04
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na dostawie i montażu systemu rurociągowego do gazów medycznych w formule zaprojektuj i wybuduj o wartości nie mniejszej 1 450 000,00 zł brutto . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi Wykaz prac wraz z dowodami np. referencję
Posiadają potwierdzenie udziału w wizji lokalnej.
BRAK UDZIAŁU W WIZJI LOKALNEJ BĘDZIE SKUTKOWAĆ ODRZUCENIEM ZŁOŻONEJ W POSTĘPOWANIU OFERTY

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach:
a. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
d) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na realizację zamówienia pochodzą z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zadania inwestycyjnego i Beneficjent będzie z nich rozliczany na zasadach przewidzianych w umowie dofinansowania.
Nie przestrzeganie przez Wykonawcę zapisów umowy, lub działania z nią sprzeczne będą skutkować brakiem akceptacji wypłaty środków z Funduszu, czego konsekwencją będzie brak wypłaty wynagrodzenia i rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy.
Z powyższych powodów Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.