Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255966/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 2326C Janowiec Wlkp. - Rogowo, na ul. 8 Marca w m. Janowiec Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523020668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@znin-znin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 2326C Janowiec Wlkp. - Rogowo, na ul. 8 Marca w m. Janowiec Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7063489-ba0c-498d-a824-7f51c3911a7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00665420/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja drogi powiatowej nr 2326C Janowiec Wlkp. - Rogowo, na ul. 8 Marca w m. Janowiec Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja drogi powiatowej nr 2326C Janowiec Wlkp. - Rogowo, na ul. 8 Marca w m. Janowiec Wlkp.
Zadanie dot. modernizacji drogi powiatowej będzie polegało na:
• wykonaniu frezowania nawierzchni;
• rozbiórce istniejących obrzeży i krawężników;
• rozbiórce istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów;
• wykonaniu robót ziemnych (korytowanie pod konstrukcję;
• ustawieniu nowych krawężników, oporników i obrzeży;
• wykonaniu nowej konstrukcji chodnika i zjazdów;
• wykonaniu nawierzchni chodników i zjazdów;
• przełożeniu nawierzchni chodników (nie podlegających przebudowie tylko
regulacji wysokościowej)
• regulacji lub wymianie zaworów wodociągowych i pokryw studni
kanalizacyjnej,
• wykonaniu warstwy ścieralnej z BA AC11S KR3-4 o gr. 5 cm;
• odtworzeniu oznakowania poziomego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla modernizacji drogi powiatowej został przedstawiony w kosztorysie ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349664,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385586,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349664,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-BRUK, Domagała Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621503421
7.3.3) Ulica: Januszkowo 43
7.3.4) Miejscowość: Januszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349664,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żninie.
- Świadczenie usług schronienia w 2026 roku dla osób bezdomnych oraz dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





