Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2022/2023 z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748313129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdp.dzierzoniow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2022/2023 z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b098e3-1a17-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004702/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2022/2023 z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 470156,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2022/2023–I część zamówienia Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 384 Dzierżoniów – Łagiewniki na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie 2022-2023 (wraz z ciągiem pieszo – rowerowym pomiędzy Sieniawką a Łagiewnikami.)Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżania
L.p
Kolejność I
Droga nr 384
długość
1.
Granica gminy Dzierżoniów / Uciechów – m. Uciechów (obejście) – m. Kołaczów – m. Dębowa Góra – m. Miniowice – m. Łagiewniki (skrzyżowanie z DK8 i DK39) w lokalizacji od km 27+444 - 41+842
14 398 mb
Kolejność I odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa”
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.
usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;
Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.( z wyłączeniem ładowarki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 211750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2022/2023 -II część zamówienia Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2022-2023Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżania
L.p
Kolejność I
Droga nr 382
długość
1.
m. Grodziszcze (skrzyżowanie do m. Krzyżowa) - m. Mościsko - m. Nowizna - granica gminy Dzierżoniów 93+485-100+620 granica gminy Dzierżoniów - m. Piława Dolna - m. Piława Górna - m. Kluczowa (skrzyżowanie do m. Brodziszów) 105+590 - 115+531
17 076 mb
I kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa”
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni
drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
c)odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz wybudowanego ciągu pieszo – rowerowego oraz chodnika ;
d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
e) przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;
f) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
g) Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.( z wyłączeniem ładowarki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 145266,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2022/2023–III część zamówienia Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2022/2023Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżania
L.p
Kolejność I
Droga nr 383
długość
1.
granica powiatu wałbrzyskiego / dzierżoniowskiego (zjazd do m. Glinno) - m. Potoczek - m. Szczytów - m. Rościszów - m. Pieszyce skrzyżowanie ul. Kościuszki / Bielawska 14+913-23+806 m. Pieszyce skrzyżowanie ul. Kościuszki/Bielawska - rondo DW383/382a (ul. T. Kościuszki) - granica m. Dzierżoniów 23+806 -26+965
12052 mb
I kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa”
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:
a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;
b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;
c) odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.
d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;
e) przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;
f) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.
g) Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.( z wyłączeniem ładowarki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 113140,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249102,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249102,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249102 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821504237
7.3.4) Miejscowość: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z.o.o
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249102,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO ZIEMNYCH I TRANSPORTOWYCH "TOM -TRANS" TOMASZ MUCHA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-151-16-39
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139393,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139393,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139393,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DRZOZD- TRNAS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO - Ekologiczne Centrum Odzysku Spółka Z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822071668
7.3.3) Ulica: DRZD -TRANS Sp. Z.o.o
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139393,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.