Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428934/01 - Wynik z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania aktualizacji ewidencji drogowej oraz obiektów inżynierskich na podstawie wykonanego skaningu laserowego z fotorejestracją wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania (EDIOM).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856767130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania aktualizacji ewidencji drogowej oraz obiektów inżynierskich na podstawie wykonanego skaningu laserowego z fotorejestracją wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania (EDIOM).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-014fdcd8-9153-4487-aafc-577edcc55c97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027388/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa wykonania aktualizacji ewidencji drogowej oraz obiektów inżynierskich na podstawie wykonanego skaningu laserowego z fotorejestracją wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania (EDIOM).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,206569,86a9f2267806e60b2fab237ed2469772.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,206569,86a9f2267806e60b2fab237ed2469772.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2612.55.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wykonania aktualizacji ewidencji drogowej oraz obiektów inżynierskich na podstawie wykonanego skaningu laserowego z fotorejestracją wraz z wprowadzeniem danych do oprogramowania (EDIOM).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72319000-4 - Usługi dostarczania danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
72313000-2 - Usługi przechwytywania danych
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
72316000-3 - Usługi analizy danych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, będzie polegać na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia, , którego dotyczy umowa podstawowa:
• usługa wykonania aktualizacji ewidencji drogowej
• usługa wykonania aktualizacji obiektów inżynierskich
• usługa wykonania skaningu laserowego z fotorejestracją (budowy/przebudowy)
• usługa wykonania fotorejestracji (remonty)
• usługa wprowadzenia danych do oprogramowania (EDIOM).
Przewiduje się udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wartości 50 000 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) Cena – 60 %
(DSG) Doświadczenie specjalisty ds. geodezji – 10%
(DSD) Doświadczenie specjalisty ds. drogowych – 10%
(G) Gwarancja na pozyskane dane – 20%
Kryterium „Cena”:
Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę
C min – najniższa cena w złożonych ofertach
C b – cena badanej oferty
100- wskaźnik stały
60 % - procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium „Doświadczenie specjalisty ds. geodezji”:
Przez kryterium Doświadczenie specjalisty ds. geodezji (DSG) do oceny Zamawiający przyjmie ilość osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w tabeli formularza ofertowego spełniających warunki:
Wykazanie się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym potwierdzonym udziałem w projekcie/projektach informatycznych w zakresie pozyskania danych ewidencji dróg z dokładnością geodezyjną z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) dla sieci dróg minimum 200 km.
wyliczana według wzoru
Pi (DSG) = 1 osoba – 0 punkty, 2 osoby – 5 punkty; 3 osoby – 10 punktów
Maksymalnie wykonawca w kryterium doświadczenie specjalisty ds. geodezji może skierować do realizacji 3 osoby.
Kryterium „Doświadczenie specjalisty ds. drogowych”:
Przez kryterium Doświadczenie specjalisty ds. drogowych (DSD) do oceny Zamawiający przyjmie ilość przeznaczonych do realizacji zamówienia, osób wskazanych przez Wykonawcę w tabeli formularza ofertowego spełniających warunki:
Wykazanie się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym potwierdzonym udziałem w projekcie/projektach informatycznych w zakresie wprowadzania danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) dla sieci dróg minimum 100 km.
wyliczana według wzoru
Pi (DSD) = 1 osoba – 0 punkty, 2 osoby – 4 punkty; 3 osoby – 6 punktów, 4 osoby – 8 punktów, 5 osób – 10 punktów)
Maksymalnie wykonawca w kryterium doświadczenie specjalisty ds. drogowych może skierować do realizacji 5 osób.
Kryterium „Gwarancja na pozyskane dane”:
Przez kryterium Gwarancja na pozyskane dane (G) do oceny Zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 12miesięcy. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- udzielenie 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi - 0 pkt
- udzielenie 18 miesięcznej gwarancji i rękojmi - 10 pkt
- udzielenie 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi - 20 pkt
Maksymalnie wykonawca w kryterium okres gwarancji i rękojmi może zaproponować 24 miesiące.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (DSG) + (DSD) + (G)
gdzie:
(C) - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
(DSG) - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Doświadczenie specjalisty ds. geodezji
(DSD) - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Doświadczenie specjalisty ds. drogowych.
(G) - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Gwarancja na pozyskane dane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalisty ds. geodezji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalisty ds. drogowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na pozyskane dane
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dotyczącej Wykonawcy:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej jednej usługi polegającej na pozyskaniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniu danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 200 km, przy czym wartość usługi nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto,
i
co najmniej jednej usługi polegającej na zasileniu danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) oprogramowania zgodnie ze schematem bazy danych EDIOM dla sieci dróg minimum 100 km.
2) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
a. Koordynator Projektu – minimum 1 osoba posiadająca
co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w projekcie/projektach informatycznych w zakresie nadzoru nad pozyskaniem danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) i zasileniem danymi oprogramowania dedykowanego do zarządzania infrastrukturą drogową dla sieci dróg minimum 200 km.
b. Specjalista ds. geodezji – minimum 1 osoba posiadająca:
co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w projekcie/projektach informatycznych w zakresie pozyskania danych ewidencji dróg z dokładnością geodezyjną z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) dla sieci dróg minimum 200 km.
c. Specjalista ds. drogowych – minimum 1 osoba posiadająca:
kwalifikacje z zakresu wprowadzania danych do baz danych oprogramowania eDrogowiec/EDIOM potwierdzone posiadaniem: certyfikatu producenta oprogramowania, potwierdzający kwalifikacje w zakresie wprowadzania oraz aktualizacji danych w bazie danych oprogramowania EDIOM/eDrogowiec lub zgodnej ze schematem bazy danych EDIOM i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w projekcie/projektach informatycznych w zakresie wprowadzania danych ewidencji dróg z fotorejestracji pasa drogowego oraz skaningu mobilnego (laserowego) dla sieci dróg minimum 100 km.
Poprzez „doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w projekcie/projektach” Zamawiający rozumie wykazanie odpowiednio w ciągu wskazanego okresu (trzech lat) udziału w projekcie lub projektach czasowo (tj. od rozpoczęcia do zakończenia) odpowiadających temu okresowi. Suma miesięcy wynikających z okresów od rozpoczęcia do zakończenia projektu/projektów musi sumarycznie potwierdzać okres wymaganego doświadczenia (trzech lat).
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę.
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać:1) Formularz ofertowy,
2) Formularz cenowy,
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.
4) Zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Opracowanie i publikacja raportów z badań w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027 II procedura
- 10/TP/2025 "Usługa Benchmarkingu i ocena pracy SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II".
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzętowej w 2026 roku
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





