eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiWykonanie robót budowlano - konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2025-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM.ST.KRYZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Skarszewska 7

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kocborowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kocborowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096508

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a93a547b-906d-46d6-9794-e78216a29834

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000445/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG 261-8/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim.
2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w następujących dokumentach:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ);
- Dokumentacja projektowa, programy prac konserwatorskich, uzgodnienia i decyzje (załącznik nr 9 do SWZ);
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SWZ);
- Przedmiary (załącznik 11 do SWZ);
- Wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
3. Przedmiary (zał. nr 11 do SWZ) należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót służą do celów pomocniczych, mogą nie zawierać wszystkich elementów. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, kosztorysu na podstawie którego wykonawca dokonał wyceny ceny ofertowej nie należy dołączać do oferty. Zamawiający uzna, że podana w ofercie cena ryczałtowa jest prawidłowa bez względu na sposób jej wyliczenia.

Obiekt i teren wpisane są do rejestru zabytków w związku z powyższym wszelkie prace takie jak prace konserwatorskie, prace restauratorskie i roboty budowlane należy wykonać zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. W decyzji określone są szczegółowo zakresy prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Informacje odnośnie wizji znajdują się w SWZ.

Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej "zabezpieczenie") w wysokości 2,5% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8105165,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15852240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8105165,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ars Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792712239

7.3.3) Ulica: ul. Studzienna 62

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ogólnobudowlane – podwykonawca: Monument Service sp. z o.o. sp. k., ul. Raszyńska 2, 05-816 Michałowice REGON: 361358360, NIP: 5342503988.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8105165,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.