Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227947/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00246058/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00255153/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00266397/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00273286/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00275727/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku
Urzędu Gminy Stare Babice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynkuUrzędu Gminy Stare Babice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5c50e1-f6b7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227947/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 46 kWp na budynku Urzędu Gminy Stare Babice przy ul. Rynek 21, 05-082 Stare Babice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) opracowania projektu wykonawczego/technicznego oraz budowy i montażu kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Stare Babice, przy ul. Rynek 21, 05-082 Stare Babice (prace projektowe dokładnie opisuje pkt 3.1 a prace montażowe dokładnie opisuje pkt 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dołączonego do SWZ (Załącznik nr 11):
a) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać sposób rozmieszczenia paneli na dachu, liczbę paneli, sposób montażu, lokalizację szafy sterowniczej dla paneli PV (preferowana lokalizacja w piwnicy Urzędu Gminy wewnątrz budynku; szczegółową lokalizację ustalić podczas opracowywania projektu);
b) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić sprawdzenie konstrukcji dachu budynku pod kątem wytrzymałości na obciążenie i możliwości zamontowania paneli PV;
c) dokumentacja musi być uzgodniona z Zamawiającym, Wykonawca będzie miał obowiązek uwzględnienia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego – termin zgłaszania uwag 14 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę;
d) dokumentacja musi być uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
2) podłączenia instalacji do istniejącej sieci w budynku wraz z uruchomieniem;
3) przeprowadzenia pełnej procedury formalnej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w związku z montażem paneli fotowoltaicznych u Zamawiającego,
w tym montaż licznika oraz podpisanie umowy prosumenckej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego;
4) przeprowadzenia szkolenia z bieżącego utrzymania, konserwacji w tym z monitorowania instalacji za pośrednictwem aplikacji dla pracowników Zamawiającego;
5) przekazania dokumentacji powykonawczej, w szczególności instrukcji, zaleceń, kart urządzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do właściwego użytkowania (dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim).
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia, warunki wykonania oraz pozostałe szczegóły opisane są
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308576,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757 143 04 47
7.3.4) Miejscowość: Wólka Drążdżewska
7.3.5) Kod pocztowy: 06-214
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.