eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceDostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Stare Babice



Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku
Urzędu Gminy Stare Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku
Urzędu Gminy Stare Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5c50e1-f6b7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 46 kWp na budynku Urzędu Gminy Stare Babice przy ul. Rynek 21, 05-082 Stare Babice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) opracowania projektu wykonawczego/technicznego oraz budowy i montażu kompletnej instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Stare Babice, przy ul. Rynek 21, 05-082 Stare Babice (prace projektowe dokładnie opisuje pkt 3.1 a prace montażowe dokładnie opisuje pkt 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dołączonego do SWZ (Załącznik nr 11):
a) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać sposób rozmieszczenia paneli na dachu, liczbę paneli, sposób montażu, lokalizację szafy sterowniczej dla paneli PV (preferowana lokalizacja w piwnicy Urzędu Gminy wewnątrz budynku; szczegółową lokalizację ustalić podczas opracowywania projektu);
b) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić sprawdzenie konstrukcji dachu budynku pod kątem wytrzymałości na obciążenie i możliwości zamontowania paneli PV;
c) dokumentacja musi być uzgodniona z Zamawiającym, Wykonawca będzie miał obowiązek uwzględnienia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego – termin zgłaszania uwag 14 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę;
d) dokumentacja musi być uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
2) podłączenia instalacji do istniejącej sieci w budynku wraz z uruchomieniem;
3) przeprowadzenia pełnej procedury formalnej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w związku z montażem paneli fotowoltaicznych u Zamawiającego,
w tym montaż licznika oraz podpisanie umowy prosumenckej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego;
4) przeprowadzenia szkolenia z bieżącego utrzymania, konserwacji w tym z monitorowania instalacji za pośrednictwem aplikacji dla pracowników Zamawiającego;
5) przekazania dokumentacji powykonawczej, w szczególności instrukcji, zaleceń, kart urządzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do właściwego użytkowania (dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim).
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia, warunki wykonania oraz pozostałe szczegóły opisane są
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308576,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757 143 04 47

7.3.4) Miejscowość: Wólka Drążdżewska

7.3.5) Kod pocztowy: 06-214

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.