Og³oszenie z dnia 2025-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00381692/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00415098/01 - Wynik z dnia 2025-09-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej w budynkach Szko³y Podstawowej w Strzelewie w ramach zadania pn.: „Wymiana instalacji w Szkole Podstawowej w Strzelewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowogard.pl, zamowienia@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznej w budynkach Szko³y Podstawowej w Strzelewie w ramach zadania pn.: „Wymiana instalacji w Szkole Podstawowej w Strzelewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4930712c-738a-4275-a1a5-873574c22a39
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00365733
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00672688/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Remont instalacji elektrycznej w budynkch Szko³y Podstawowej w Strzelewie w ramach zadania pn.: "Wymiana instalacji w szkole Podstawowej w Strzelewie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11515953.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu platformazakupowa.pl
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1151595
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale XII i XV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporz±dzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:
1.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowogard, reprezentowana przez Burmistrza Nowogardu, adres: Plac Wolno¶ci 1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 200, email: sekretariat@nowogard.pl.
2.
2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Urz±d Miejski w Nowogardzie, Plac Wolno¶ci 1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 201, e-mail: iodo@nowogard.pl.
3.Dane osobowe przetwarzane s±:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w celu realizacji umów, których stron± jest osoba, której dane dotycz±
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadañ realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi
4. Dane osobowe nale¿±ce do kategorii szczególnych danych osobowych wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane s±
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO - do wype³nienia obowi±zków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia spo³ecznego i ochrony socjalnej,
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. d) RODO- dla ochrony ¿ywotnych interesów osoby, której dane dotycz±, lub innej osoby fizycznej, a osoba, której dane dotycz±, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do wyra¿enia zgody
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbêdne ze wzglêdów zwi±zanych z wa¿nym interesem publicznym na podstawie przepisów prawa
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbêdne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy - na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO- gdy przetwarzanie jest niezbêdne do celów archiwalnych w interesie publicznym lub statystycznych na podstawie przepisów prawa
5. Dane udostêpniane s± wy³±cznie podmiotom upowa¿nionym na mocy przepisów prawa.
6. Dane bêd± przechowywane zgodnie z przepisami prawa, w szczególno¶ci zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7.Osoba, której dane s± przetwarzane, ma prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to mo¿e podlegaæ ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
8. W przypadku zbierania danych niezbêdnych do realizacji zadañ na³o¿onych na Gminê przepisami prawa podanie ich jest obowi±zkowe, w pozosta³ych przypadkach dobrowolne, jednak ich nie podanie mo¿e skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci realizacji umów wniosków itp.
9. Osoba, której dane s± przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2025.AA.MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej 0,4 kV zasilaj±cej obwody odbiorcze w istniej±cych budynkach szko³y podstawowej w Strzelewie, zlokalizowanych na terenie dz. nr 301/4, 301/3 obrêb Nowogard – 5, Strzelewo 55, 55a, 72-200 Nowogard.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenê oferty w Formularzu ofertowym sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, jako cenê brutto (z uwzglêdnieniem kwoty podatku od towarów i us³ug) z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i us³ug (VAT). 2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie rycza³towe.
3. Podstaw± do obliczenia ceny jest Przedmiar oraz dokumentacja techniczna robót. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia nale¿y uwzglêdniæ wszystkie dane zawarte w tych dokumentach.
4. Cena oferty winna zawieraæ wszelkie koszty niezbêdne do zrealizowania zamówienia z uwzglêdnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym tak¿e op³aty zwi±zane z kosztem robocizny, materia³ów, pracy sprzêtu, ¶rodków transportu niezbêdnego do wykonania robót, koszt nak³adów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbêdnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które bêd± musia³y byæ poniesione przy wykonywaniu zamówienia.
5. Cena musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN), z dok³adno¶ci± nie wiêksz± ni¿ dwa miejsca po przecinku.
6. Wykonawca poda w Formularzu ofertowym stawkê podatku od towarów i us³ug (VAT) w³a¶ciw± dla przedmiotu zamówienia, obowi±zuj±c± wed³ug stanu prawnego na dzieñ sk³adania ofert. Okre¶lenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawid³owej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) bêdzie potraktowane jako b³±d w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, je¿eli nie ziszcz± siê ustawowe przes³anki omy³ki.
7. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± bêd± prowadzone w z³otych polskich (PLN).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1)
nie podlegaj± wykluczeniu;
2)
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych szczegó³owych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spe³niony, je¶li :
- Wykonawca wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem zamówienia na warto¶ci min. 300.000,00 z³ (trzysta tysiêcy z³otych).
4) Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musz± wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej dwie roboty budowlane dotycz±ce wykonania/wymiany/modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej – o warto¶ci minimalnej robót elektrycznych 300.000,00 z³ brutto ka¿da.
b) Wykonawcy winni udokumentowaæ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
co najmniej: jedn± osobê przewidzian± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, w wymaganej specjalno¶ci które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz legitymuj±c± siê do¶wiadczeniem w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru na co najmniej dwóch robotach budowlanych jak opisana w warunku dotycz±cym do¶wiadczenia wymaganego od wykonawcy 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ww warunki musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (za³±cznik nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy za¿±da:
1) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (za³±cznik nr 4 do SWZ) 4. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy za¿±da:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu wykonanych zadañ polegaj±cych na wykonaniu co najmniej dwóch robot budowlanych dotycz±cych wykonania/wymiany/modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej – o warto¶ci minimalnej robót elektrycznych 300.000,00 z³ brutto ka¿da, które zosta³y wykonana w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – (za³±cznik nr 5 do SWZ)
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – (za³±cznik nr 6 do SWZ)
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt. 2), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w § 13 ust 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, pod okre¶lonymi adresatami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk Polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.500,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset z³otych)1.
Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
2.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao S. A. I Oddzia³ w Nowogardzie numer rachunku 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 .Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
4.
Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
-
nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Nowogard,
-
okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
-
kwotê gwarancji/porêczenia,
-
termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
-
zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone, wed³ug wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust 2 ustawy Pzp.
4. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje siê art. 451 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w nastêpuj±cych terminach:
- 70 % wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane;
- 30 % wysoko¶ci zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym up³ywa okres gwarancji, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu powinno zostaæ wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku Pekao S. A. I Oddzia³ w Nowogardzie numer rachunku 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441.
7. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na powinno byæ dostarczone w formie orygina³u, przez wykonawcê do siedziby zamawiaj±cego, najpó¼niej w dniu podpisania umowy – do chwili jej podpisania.
8. Tre¶æ o¶wiadczenia zawartego w gwarancji lub w porêczeniu musi zostaæ zaakceptowana przez zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy.
9. Z tre¶ci gwarancji lub porêczenia musi jednocze¶nie wynikaæ:
- nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczenia) oraz adresy ich siedzib,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
- kwota gwarancji lub porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres wykonania zamówienia, pocz±wszy co najmniej od dnia wyznaczonego na dzieñ zawarcia umowy - bezwarunkowe, nieodwo³alne, p³atne na pierwsze ¿±danie, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty zabezpieczenia lub do wyp³at ³±cznie do pe³nej kwoty zabezpieczenia w przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z umow±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany, niniejszej umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2.Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron.
3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na:
1) zmianie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy,
2) zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia
4. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê;
2) wyst±pi± szczególne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± przewidzian± w SWZ. Wyd³u¿enie czasu trwania umowy bêdzie równowa¿ne z czasem trwania ich wstrzymania.;
3) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
4) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat, zgód od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania Umowy.
5.Zmiana polegaj±ca na zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmiana technologiczna, w szczególno¶ci je¿eli nast±pi(±):
1) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w SWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
2) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa;
3) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowita niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestania produkcji),
4) mo¿liwo¶æ zrealizowania robót przy u¿yciu lepszych, bardziej trwa³ych lub oszczêdnych materia³ów. 6. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê w formie pisemnej. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-20 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1151595
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-20 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesiêcy od daty podpisania umowy.
- Zakup dwóch agregatów o mocy 250 KW-270 KW i trzech agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarz±dzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjêtych harmonogramem oraz chodników na terenie miasta Nowogard w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku do przechowywania sprzêtu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej Gminy Nowogard polegaj±ca na wymianie pokrycia dachowego i wymianie bram gara¿owych
- "Nowogardzka Przystañ - zielona infrastruktura wodna" Czê¶æ 4: Zagospodarowanie terenu fragmentu dz. nr 122/6 w Nowogardzie
wiêcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i monta¿ trzech fabrycznie nowych agregatów pr±dotwórczych wolnostoj±cych na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





