Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00310037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366074041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turkowska 29
1.5.2.) Miejscowość: Brudzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 632798325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@brudzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brudzew.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brudzew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c59b2c-ad05-4f51-a651-5746bd16f8c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113294/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie Gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
a) Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie,
b) Szkoła Podstawowa w Galewie,
c) Szkoła Podstawowa w Koźminie.
3. Przewóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026, tj. od 1 września 2025r. do 26 czerwca 2026r. oraz w dni, w których szkoła jest zobowiązana zapewnić uczniom zajęcia wychowawczo-opiekuńcze i dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
4. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy wykonawca dokonuje w porozumieniu z dyrektorami szkół wskazanych w pkt. 2 powyżej, za pośrednictwem Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie, po zatwierdzeniu planów lekcji w poszczególnych szkołach.
5. Linie muszą zostać ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób.
6. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób (przewóz osób w ramach publicznego transportu zbiorowego), zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych.
7. Proponowany wykaz tras stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przystanków.
8. Liczbowy wykaz uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia.
9. Długość tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy, ani powrotu autobusów z przystanków kończących trasy.
10. W czasie obowiązywania umowy liczba kilometrów, liczba dowożonych dzieci oraz liczba przystanków może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i planów nauczania. Powyższe nie będzie stanowiło zmiany umowy.
11. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę.
12. Zamawiający zapewnia opiekunów na czas przewozu uczniów.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów, skrócenia zajęć itp. W powyższych sytuacjach Wykonawca zapewni dowóz dzieci w innych godzinach, wskazanych przez Zamawiającego. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.
15. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne przeglądy techniczne, dowody rejestracyjne oraz ubezpieczenie OC. Muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej oraz powinny być wyposażone w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem.
16. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
17. Zamawiający wymaga 5 autokarów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2005 r., w tym:
3 autobusy o pojemności min. 50 miejsc siedzących i 2 autobusy o pojemności min. 60 miejsc siedzących.
18. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach.
19. Zamawiający za wykonanie całego przedmiotu umowy w danym miesiącu zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznej liczby zamówionych biletów miesięcznych i ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego.
20. Liczba biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu.
21. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614114,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Turist Krystyna Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009948
7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22A
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BRUDZEW
więcej: przetargi BRUDZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego Reguły
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Markowa
- "Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Słomniki w 2026 roku z podziałem na zadania"
- Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu drogowego na linii komunikacyjnej na terenie Gminy Sicienko w ilości 61 049 wozokilometrów w 2026 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





