Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00315788/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00366976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612932152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zdp-szamotuly.pl/zamowienia-publiczne-rok-2022/101-uslugi-dotyczace-pracy-sprzetu-przy-usuwaniu-gololedzi-i-odsniezaniu-na-drogach-powiatowych-w-okresie-zimowym-2022-20231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-becea77c-22c1-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024734/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługi dotyczące pracy sprzętu przy usuwaniu gołoledzi i odśnieżaniu na drogach powiatowych w okresie zimowym 2020/2021”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 750000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pługo-piaskarka (ład. min. 4,0 t ) 2 szt.Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu oraz usuwanie gołoledzi przez sypanie dróg solą i mieszanką p. gołoledź przez 30 dni w sezonie zimowym 2022/2023, po 200 km dziennie.
Drogi powiatowe na terenie gminy Kaźmierz
Drogi powiatowe na terenie gminy Szamotuły
rozliczany będzie według stawek za 1 km pracy pługo-piaskarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pługo-piaskarka (ład. min. 4,0 t ) 2 szt.Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu oraz usuwanie gołoledzi przez sypanie dróg solą i mieszanką p. gołoledź przez 30 dni w sezonie zimowym 2022/2023, po 200 km dziennie.
Drogi powiatowe na terenie gminy Obrzycko
Drogi powiatowe na terenie gminy Ostroróg
Drogi powiatowe na terenie gminy Wronki
rozliczany będzie według stawek za 1 km pracy pługo-piaskarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pługo-piaskarka (ład. min. 4,0 t ) 2 szt.Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu oraz usuwanie gołoledzi przez sypanie dróg solą i mieszanką p. gołoledź przez 30 dni w sezonie zimowym 2022/2023, po 200 km dziennie.
Drogi powiatowe na terenie gminy Pniewy
Drogi powiatowe na terenie gminy Duszniki
rozliczany będzie według stawek za 1 km pracy pługo-piaskarek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 156750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ładowacz ład. do 0,50 1 szt.Usługa dotyczy wg. ustaleń i potrzeb ładowania pługo-piaskarek solą i mieszanką p. gołoledź. 5 godz. dziennie przez 70 dni w sezonie zimowym 2022/2023. Czas oczekiwania w czasie trwania akcji 250 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206064 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych Duszniki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000826
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 23,
7.3.4) Miejscowość: Duszniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-550
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206064 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206064 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betoniarnia NOWAK sp. z o.o. sp.k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872109094
7.3.4) Miejscowość: Pierwoszewo 10
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BETONIARNIA NOWAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BETONIARNIA NOWAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206064 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nawiązując do informacji uzyskanych w trakcie otwarcia ofert złożonych do ww.
postępowania, informuję, iż na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwaną dalej uPzp, Zamawiający unieważnia
przedmiotowe postępowanie w części 3, ponieważ jedyna złożona w tej części oferta została
odrzucona.
Zgodnie z art. 260 ust. 1-2 w zw. z art. 253 ust. 1 pkt 2 uPzp Zamawiający informuje, że
odrzucił ofertę Wykonawcy: Konsorcjum Firm: Vejservice sp. z o.o., ul. Turowska 31, 62-045
Pniewy, NIP: 7872053092, mikroprzedsiębiorca, e-mail: vejservice@wp.pl ( Lider konsorcjum)
Transport Drogowy Partner Jerzy Patela, ul. M. Kopernika 2, 62-045 Pniewy (Członek konsorcjum)
na postawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp. Wykonawca złożył formularz ofertowy bez
wymaganego podpisania kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym
lub podpisem zaufanym. Zamawiający wskazał w SWZ, iż oferta musi być podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod
rygorem nieważności.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206064 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych Duszniki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000826
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 23
7.3.4) Miejscowość: Duszniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-550
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.