Og³oszenie z dnia 2022-09-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00424230/01 - Wynik z dnia 2022-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jod³owa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jod³owa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-225
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 683 30 53
1.5.8.) Numer faksu: 14 6302002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.jodlowa@jodlowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jodlowa.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4a47a82-3d91-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00364676
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014964/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa Gmina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyfrowa Gmina
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4a47a82-3d91-11ed-9171-f6b7c7d593533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-
148610-e4a47a82-3d91-11ed-9171-f6b7c7d59353
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
1 Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ )
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: przetargi.gmina@jodlowa.eu. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2 Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia .
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: przetargi.gmina@jodlowa.eu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem Pañstwa danych jest Gmina Jod³owa reprezentowana przez Wójta. Kontakt do Administratora: 39-225 Jod³owa
1A, tel.146302001, e-mail: gmina.jodlowa@jodlowa.eu.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê skontaktowaæ poprzez email: inspektorodo@onet.pl lub
pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze okre¶lonego w ustawie
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 z pó¼n. zm.) – zwanej dalej „ustaw±”,
b. art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pañstwa ¿±danie przed
zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Dostawa
sprzêtu informatycznego i oprogramowania dla potrzeb Urzêdu Gminy w Jod³owej w ramach projektu systemowego „Cyfrowa
Gmina”, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz realizacji umowy.
6. Obiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o
art. 18 oraz 74 ustawy, Pañstwa dane bêd± zamieszczane w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje mo¿na
uzyskaæ kontaktuj±c siê z Administratorem.
7. Pañstwa dane nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. pañstw trzecich).
8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez czas niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych powy¿ej, a po tym czasie przez okres
wymagany:
a. art. 78 ust. 1 ustawy, tj. protokó³ wraz z za³±cznikami przechowuje siê przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania chyba
¿e umowa zawarta jest na d³u¿szy okres czasu wtedy administrator przechowuje protokó³ do zakoñczenia umowy;
b. umowy zgodnie z kategori± archiwaln± B10 – tj. 10 lat od roku nastêpuj±cego po zakoñczeniu umowy zawartej w trybie
zamówienia publicznego,
c. pozosta³a dokumentacja dotycz±ca zamówieñ publicznych zgodnie z kategori± B5 – tj. 5 lat od roku nastêpuj±cego po
zakoñczeniu sprawy.
9. W celu z³o¿enia oferty, zawarcia i realizacji umowy podanie danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym.
10. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce ¿±dania:
a. prawo dostêpu do danych osobowych;
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych;
c. prawo do usuniêcia danych osobowych;
d. prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
11. Przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
12. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± profilowane.
13. Sk³adaj±cy ofertê jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem
osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³
obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu
przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w
zdaniu pierwszym wykonawca sk³ada w ofercie.
14. Je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie dokonywane w imieniu zamawiaj±cego, podmiot sk³adaj±cy ofertê daje
gwarancjê wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spe³nia³o wymogi
rozporz±dzenia 2016/679 i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±.
Szczegó³owe uregulowania w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a. prawo dostêpu do danych osobowych (w przypadku korzystania przez osobê, której
dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
d. zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
e. w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679
Pe³na informacja dotycz±ca obowi±zku informacyjnego znajduje siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup sprzêtu komputerowego oraz oprogramowania do backupu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamiêci do przechowywania danych
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas skutecznej naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wdro¿enie oprogramowania do szyfrowania poczty elektronicznej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, i¿oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego
lub te z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich
z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ dwa (2) dni robocze.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych
¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia i/lub uzupe³nienia i/lub
wyja¶nienia, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami
lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia
przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki
uniewa¿nienia postêpowania.
Przedmiotowymi ¶rodkami dowodowymi mog± byæ np.: karty katalogowe; wydruki ze stron
internetowych, broszury oraz inne dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ opisu
przedmiotu zamówienia. Wraz z ofert± Wykonawca winien z³o¿yæ równie¿ dla wybranych
zaoferowanych urz±dzeñ – wydruki z wynikami z testów zgodnie z opisem okre¶lonym w OPZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie sk³adaj±cy ofertê, wraz z ofert± sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotuzamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe o¶wiadczenie zawiera tre¶æ za³±cznika nr 3 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do
reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu lub do reprezentowania
ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane przez Wykonawcê w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie
posiada pe³nomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a
posiada dla danej osoby pe³nomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z w³asnorêcznym podpisem osoby uprawnionej do jego
udzielenia), mo¿e z³o¿yæ cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Sposób po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o
którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym reguluje Rozporz±dzenie ws. komunikacji elektronicznej.
3. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego
przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia
(za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e
podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa pkt 5.3 SWZ.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.3 SWZ Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i
dokumenty okre¶lone w pkt 6 SWZ w sposób i w trybie tam okre¶lonym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian okre¶laj± Projektowane Postanowienia Umowy stanowi±ce za³±cznik 6a i 6b odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê na platformie e-Zamówienia poprzez modu³ MOW
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02
INNE PRZETARGI JOD£OWA
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jod³owej
- Przebudowa oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ budynku nr 25B w Jod³owej na pomieszczenia administracyjno-biurowe w zakresie bezpieczeñstwa publicznego
wiêcej: przetargi JOD£OWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeñstwa informacji Starostwa Powiatowego w Elbl±gu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft oraz Adobe - lub równowa¿nych
- Dostawa sprzêtu IT podnosz±cego poziom cyberbezpieczeñstwa Gminy Brudzew wraz z us³ugami z zakresu cyberbezpieczeñstwa
- Dostawa urz±dzeñ UTM i prze³±czników sieciowych
- ZWIÊKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEÑSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KO¦CIELNA
- Dostawa wraz z monta¿em mebli, sprzêtu multimedialnego, komputerowego i urz±dzeñ audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.