Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00316022/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elementów umundurowania leśnika dla Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PŁASKA W ŻYLINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 2
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Rzeczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa elementów umundurowania leśnika dla Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w 2025 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d440adf-ce0a-40a4-93d0-33c1440fd1d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00236832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla Nadleśnictwa Płaska w Żylinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Płaska w
Żylinach umundurowania leśnika pn.: „Dostawa elementów umundurowania leśnika dla Nadle-śnictwa Płaska w Żylinach w 2025 roku." Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówie-nia oraz jego specyfikację zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
3.2. Elementy umundurowania muszą być wykonane zgodne z przepisami i według wzorów określonych:
• Zarządzeniem nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (EZ.241.14.2024)
• Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia – w związku z brakiem do-kumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów
wg wzoru 2023 oraz wobec faktu, że ww. rozporządzenie przewidziało możliwość noszenia przez osoby uprawnione mundurów wg wzoru 2017 (w oparciu o Rozporządzenie Ministra Śro-dowiska z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób upraw-nionych do ich noszenia) do dnia 21 grudnia 2025r. w niniejszym przetargu zakłada się dostawę sortów mundurowych wg wzorca 2017 . Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środo-wiska
z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466).
• Zarządzeniem nr 52 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dn.23 czerwca 2025 roku w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów le-śnika wg rozporz. Min. Śr. z dn.19.12.2017 r. w spr. wzorów mundurów leśnika( EZ.240.4.2024).
• Zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dn.23 czerwca 2025 roku w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów le-śnika wg rozporz. Min. Śr. z dn.19.12.2017 r. w spr. wzorów mundurów leśnika( EZ.240.4.2024).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy elementów munduru leśnika zawarty jest w aktach prawnych oraz dokumentacji techniczno-technologicznej i fotograficznej umundurowania tj. w ww. Zarządzeniach nr. 52 oraz 53 DGLP z 23 czerwca 2025
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203571,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219659,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203571,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśny Rynek Piotr Bremerski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711460171
7.3.3) Ulica: Mackiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203571,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup, szycie i dostawa odzieży wizytowej dla kucharzy i kelnerów
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa odzieży roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





