Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294592/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Margonin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 28 46 068
1.5.8.) Numer faksu: 67 28 47 272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/ , https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df76c67-1be1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Doposażenie zaplecza organP2.1.1 Tworzenie przestrzeni do integracji i aktywizacji społeczności lokalnych (Cel ogólny Zwiększanie zasobów oraz wyrównywanie potencjałów społecznych, cel szczegółowy 2.1 Poprawa dobrostanu społecznego i warunków życia mieszkańców) objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, zawartym w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie doposażenia zaplecza organizacyjnego. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu stanowiącym załącznik Nr 1A do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załacznik Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia zaplecza organizacyjnego Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie w ramach operacji: „Doposażenie zaplecza organizacyjnego Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Margoninie dotyczącego P 2.1.1 Tworzenie przestrzeni do integracji i aktywizacji społeczności lokalnych (Cel ogólny Zwiększanie zasobów oraz wyrównywanie potencjałów społecznych, cel szczegółowy 2.1 Poprawa dobrostanu społecznego i warunków życia mieszkańców) objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, zawartym w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”, w ramach zakresu operacji: propagowanie dobrostanu społecznego i dziedzictwa kulturowego na obszarach rybackich i obszarach akwakultury, w tym dziedzictwa kulturowego rybołówstwa i akwakultury oraz morskiego dziedzictwa kulturowego”.
L.p. / Nazwa doposażenia / Ilość szt.
1.Podest sceniczny 1m x 2m 24
2. Noga teleskopowa 40 – 60 cm 96
3. Noga teleskopowa 60 – 100 cm 96
4. Klamra łącząca podesty 58
5. Klamra łącząca 2 nogi podestów 18
6. Klamra łącząca 4 nogi podestów 14
7. Kostka samopoziomująca 58
8. System transportowy do podestów scenicznych 1
9. Schody przegubowe IV stopniowe 0,6-1 m 1
10. Barierka schodów przegubowych 2
11. Namiot ekspresowy 4 x 8x m, nadruk, 4 ścianki, torba transportowa 3
12. Namiot ekspresowy 3 x 6 m, nadruk, 4 ścianki, torba transportowa 1
13. Skrzynia transportowa do kolumn aktywnych 1
14. Stół konferencyjny 180 cm x 80 cm 14
15. Barierka ochronna 2,30 m 20
16. Case X32 – dedykowany case do cyfrowej konsolety x 32 1
17. Warnik do wody 28 l 1
18. Warnik do wody 14 l 2
19. Pojemnik termoizolacyjny GN 1/1 200 3
20. Pojemnik GN ¼ 6
21. Pokrywka do pojemnika GN ¼ 6
22. Pojemnik GN ½ 3
23. Pokrywka do pojemnika GN ½ 3
24. Termos do kawy 2 l 15
25. Termos do herbaty 2 l 10
26. Termos stalowy 35 l 2
27. Termos stalowy 10 l 1
28. Termos stalowy 25 l 2
29. Molton sceniczny 3 m x 5 m 7
30. Podgrzewacz gastronomiczny z pokrywą rol-top 4
31. Brama pneumatyczna 3x6 m 1
32. Balon reklamowy 4 m 2
33. Leżak plażowy 30
34. Dmuchana podwójna mega zjeżdżalnia 1
35. Regał magazynowy 200x100x50 5P 1000 kg 10
36. Wózek transportowy do krzeseł 10
37. Mikrofon pojemnościowy na gęsiej szyi 1
38. Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem nagłownym 1
39. Mobilny system nagłośnieniowy 1
40. Rower miejski 2
41. Statyw mikrofonowy ze złączem XLR 1
42. Odtwarzacz CD/MP3/USB 1
43. Odbiornik audio Bluetooth 5,0 1
44. Zestaw dwóch iluminacji świetlnych 1
45. Nadmuchiwana brama LED 260 cm 1
46. Kabel ETHERCON 30 m, rolka 1
47. DI – Box aktywny 2
Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust.2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych charakteryzujących artykuł, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
39221150-3 - Termosy
39522530-1 - Namioty
34722100-5 - Balony
44221300-8 - Bramy
44212320-8 - Konstrukcje różne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32341000-5 - Mikrofony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286851,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Margonin Invest Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070084330
7.3.3) Ulica: Kościuszki 13
7.3.4) Miejscowość: Margonin
7.3.5) Kod pocztowy: 64-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali konferencyjnej oraz przylegającego do niej holu i zespołu pomieszczeń hig.- sanit. (KPO)
więcej: Mikrofony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.