Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00273277/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Dostosowanie danych ewidencji gruntów do obowiązujących przepisów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.1 Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2403298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7d030fc-4d7a-4bd0-9661-271816f979251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostosowanie danych ewidencji gruntów do obowiązujących przepisów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d030fc-4d7a-4bd0-9661-271816f97925
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostosowanie baz danych prowadzonych przez Starostę Konińskiego do zgodności z aktualnymi obowiązującymi przepisami prawa w dziedzinie geodezji i kartografii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do ujawnienia w operacie ewidencji gruntów i budynków działki ewidencyjnej, pierwotnie stanowiącej przedłużenie działki ewidencyjnej numer 130 (drogi) położonej w obrębie ewidencyjnym Zalesie, jednostka ewidencyjna Krzymów .2. Przeprowadzenie czynności ustalenia przebiegu granic działki oznaczonej numerem 135/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Licheń Stary, jednostka ewidencyjna Ślesin obszar wiejski, celem ujawnienia ww. działki w części graficznej bazy ewidencji gruntów i budynków .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie baz danych ewidencji gruntów i budynków do zgodności z obowiązującymi przepisami w zakresie geodezji i kartografii poprzez wyeliminowanie niedozwolonych oznaczeń użytków gruntowych:1. grunty pod rowami (ozn. symbolem W)
2. grunty rolne zabudowana na gruntach leśnych (ozn. symbolem Br-Ls).
Prace obejmują grunty ujawnione w działkach ewidencyjnych pogrupowanych według użytków gruntowych: grunty pod rowami - załącznik nr 1, 2, 3 do OPZ oraz grunty rolne zabudowana na gruntach leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 92000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonych przez Starostę Konińskiego w celu zidentyfikowania i wyeliminowania z przedmiotowej bazy błędów dotyczących:a) występowania użytków gruntowych o powierzchni mniejszej niż 0,0100 ha,
b) występowania sadów o powierzchni mniejszej niż 0,1000 ha,
c) występowania lasów o powierzchni mniejszej niż 0,10 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Geodezyjno-Prawna GEO-LEX Józef Starczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651017246
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 8/17
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA GEODEZYJNO-PRAWNA GEO-LEX STARCZYŃSKI JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA GEODEZYJNO-PRAWNA GEO-LEX STARCZYŃSKI JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
najniższa cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMAP spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343037922
7.3.3) Ulica: Gliwicka 127
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-855
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Terapeuta SPA & Wellness"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Spawanie rur spoinami czołowymi-proces spawania 135", "Spawanie blach spoinami czołowymi-proces spawania 135"
- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Asystent nauczyciela przedszkola"
- Dostawa wieży artroskopowej w ramach doposażenia oddziałów szpitalnych i bloku operacyjnego
- Pełnienie nadzorów nad realizacją inwestycji pn. "Budowa Cmentarza Komunalnego w Koninie - I Etap"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 3215P na odcinku Barce -Wysokie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie Gdańska
- ".Budowa dojazdu pożarowego nr 29 o długości 1480 mb w leśnictwie Turów".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Głowackiego 2 w Wałbrzychu i remontu budynku przy ul. Niepodległości 183 w Wałbrzychu
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1663R Horyniec-Zdrój - Radruż (do cerkwi)" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji stawu w Parku im. Zasława Malickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.