Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00324541/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w ramach projektu pn. „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Częstochowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3432291126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.czestochowa.powiat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w ramach projektu pn. „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a77e73-8c2b-470b-9be6-e203b982fe3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045012/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu informatycznego do pracowni kształ. zawodow. w ZS w Koniecpolu w ramach proj. pn. „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu”
1.2.5 Dostawa sprzętu informatycznego do pracowni kształ. zawodowego w ZS w Złotym Potoku w ramach projektu pn. „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2) Zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nazwa projektu/programu: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca, działanie 8.3 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – ZIT. „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211520,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w zawodzie technik energetyk w Zespole Szkół w Złotym Potoku ul. Kościuszki 7, 42-253 Złoty Potok w ramach projektu pn.: „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca, działanie 8.3 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – ZIT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję si ę w SWZ i załącznikach.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 124288,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia informatycznego do pracowni kształcenia w zawodzie technik mechatronik w Zespole Szkół w Koniecpolu, 42-230 Koniecpol (w budynku głównym przy ulicy Armii Krajowej 26 oraz w budynku warsztatów szkolnych przy ulicy Szkolnej 44) w ramach projektu pn.: „Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Złotym Potoku i Zespole Szkół w Koniecpolu” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, priorytet VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca, działanie 8.3 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego – ZIT.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję si ę w SWZ i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 94700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS s.c. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492156214
7.3.3) Ulica: Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94931,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS s.c. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492156214
7.3.3) Ulica: Niepodległości 41
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIS S.C. KAROL KOWALSKI ŁUKASZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





