eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi w ramach projektu "Moda na sukces"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi w ramach projektu „Moda na sukces”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomii i Usług

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Astronautów 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-533

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zseiu.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lodz.bip.wikom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-864092bd-03e3-4430-bacf-ae0ecc5972b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi w ramach projektu „Moda na sukces”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864092bd-03e3-4430-bacf-ae0ecc5972b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00231324/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 remont

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Moda na sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/MNS/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pracowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi (ul. Astronautów 19, 93-533 Łódź): pracowni transportu dla kierunku technik logistyk, pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista, pracowni języka obcego zawodowego dla kierunku technik logistyk. Prace nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia.
Zamawiający ustala termin wykonania robót od 30.06.2025 r. do 29.08.2025 r.
1. pracownia transportu dla kierunku technik logistyk: wymiana drzwi (1 sztuka)
2. pracownia transportu dla kierunku technik logistyk: usunięcie starych powłok malarskich, naprawa tynków, gładzie gipsowe, malowanie
3. pracownia transportu dla kierunku technik logistyk: montaż wykładziny termozgrzewalnej
4. modernizacji pracowni transportu dla kierunku technik logistyk: modernizacja sieci internetowej i elektrycznej
5. modernizacji pracowni transportu dla kierunku technik logistyk: zakup rolet (4 sztuki)
6. modernizacji pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista: wymiana drzwi (1 sztuka)
7. modernizacji pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista: usunięcie starych powłok malarskich, naprawa tynków, gładzie gipsowe, malowanie
8. modernizacji pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista: montaż wykładziny termozgrzewalnej
9. modernizacji pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista: modernizacja sieci internetowej i elektrycznej
10. modernizacji pracowni prac biurowych dla kierunku technik ekonomista: zakup rolet (4 sztuki)
11. modernizacji pracowni języka obcego zawodowego dla kierunku technik logistyk: zakup rolet 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131026,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131026,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8371643452

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: kancelaria.jedrzejczyk@gmail.com

7.3.3) Ulica: kancelaria.jedrzejczyk@gmail.com

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131026,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.