eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP-2511-11-IS/2024 - "Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS - Medicus On-Line",



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@SZPZLO-OCHOTA.PL

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363827

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00349135

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
1) w podkryt. pn. dostęp do nowych wersji Programu „S” – „A”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „S”
A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 25%
wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „S” oferty badanej
2) w podkryt. pn. świadczenia Opieki serwisowej – „B”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej
B = --------------------------------------------------------------x 100 x 25%
wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej oferty badanej

3) w podkryt. pn. dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B – „C”, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. c) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 10,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B
C = ------------------------------------------------------------- x 100 x 10%
wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej
formularzy i modułów dla CZP-B oferty badanej

4) Kryterium Czas naprawy „Cn” – 40%
Sposób obliczenia wartości procentowej oferty w kryterium Czas reakcji „Cr”:
punkty w tym kryterium przyznane zostaną na podstawie czasu reakcji dla błędu krytycznego, zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy czas naprawy, tj. w przedziale 1 h - 5 h, otrzyma 40 pkt, pozostałym ofertom zostaną przydzielone punkty, zgodnie nw. punktacją:
24 h i powyżej– 0 pkt;
23 h – 18 h – 10 pkt;
17 h – 12 h – 20 pkt;
11 h – 6 h – 30 pkt;
5 h – 1 h – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż minimalny czas naprawy, nie może być krótszy niż 1 h (jedna godzina) i dłuższy niż 24 h (dwadzieścia cztery godziny). W przypadku zaoferowania czasów naprawy krótszego lub dłuższego, niż te, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta zostanie odrzucona również w przypadku, gdy Wykonawca, nieprecyzyjnie wskaże przedział czasowy, o którym mowa powyżej.
1) Końcową ilość punktów uzyskanych przez ofertę, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w kryteriach Cena „C” oraz Czas naprawy „Cn”.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4) Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
6) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,
7) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;
8) uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.
9) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.
Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale XIX ust. 3 SWZ.

Po zmianie:
1) w podkryt. pn. dostęp do nowych wersji Programu „SI” – „A”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „SI”
A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 25%
wartość brutto za dostęp do nowych wersji Programu „SI” oferty badanej
2) w podkryt. pn. świadczenia Opieki serwisowej – „B”,, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 25,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej
B = --------------------------------------------------------------x 100 x 25%
wartość brutto za świadczenia Opieki serwisowej oferty badanej

3) w podkryt. pn. dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B – „C”, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. c) powyżej, oferty oceniane będą na podstawie wartości brutto, podanej w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Największą ilość punktów tj. 10,00 pkt, otrzyma oferta z najniższą wartością brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:
najniższa wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B
C = ------------------------------------------------------------- x 100 x 10%
wartość brutto za dostęp do funkcjonalności dedykowanej
formularzy i modułów dla CZP-B oferty badanej

4) Kryterium Czas naprawy „Cn” – 40%
Sposób obliczenia wartości procentowej oferty w kryterium Czas naprawy „Cn”:
punkty w tym kryterium przyznane zostaną na podstawie czasu reakcji dla błędu krytycznego, zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy czas naprawy, tj. w przedziale 1 h - 5 h, otrzyma 40 pkt, pozostałym ofertom zostaną przydzielone punkty, zgodnie nw. punktacją:
24 h – 0 pkt;
23 h – 18 h – 10 pkt;
17 h – 12 h – 20 pkt;
11 h – 6 h – 30 pkt;
5 h – 1 h – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż minimalny czas naprawy, nie może być krótszy niż 1 h (jedna godzina) i dłuższy niż 24 h (dwadzieścia cztery godziny). W przypadku zaoferowania czasów naprawy krótszego lub dłuższego, niż te, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta zostanie odrzucona również w przypadku, gdy Wykonawca, nieprecyzyjnie wskaże przedział czasowy, o którym mowa powyżej.
1) Końcową ilość punktów uzyskanych przez ofertę, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w kryteriach Cena „Co” oraz Czas naprawy „Cn”.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4) Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
6) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,
7) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;
8) uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.
9) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.
Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale XIX ust. 3 SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
ROZDZIAŁ II SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; PRAWO OPCJI UST. 4.:
Zamawiający w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji, skorzystać lub skorzystać w części, gdy w okresie trwania umowy, w danym okresie rozliczeniowym, zostaną wykorzystane wszystkie 12 h (dwanaście) godzin, objętych zakresem podstawowym, i zwiększenie ich liczby w danym okresie rozliczeniowym, będzie leżała w interesie Zamawiającego oraz wynikała z jego bieżących potrzeb,
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji, jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) zamówienie objęte prawem opcji, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać
po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, w zakresie pakietu opieki serwisowej. Opis czynności, objętych pakietem opieki serwisowej, zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
4) termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 24 h (dwadzieścia cztery) godziny od przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;
5) zasady dotyczące realizacji zamówienia, objętego prawem opcji, będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że cena jednostkowa za jedną godzinę opieki serwisowej, objętej opcją, będzie identyczna, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
6) przedmiot umowy, w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji obejmuje również prace konsultacyjno – serwisowe, w łącznie w ilości maksymalnie 100 h (stu godzin) w okresie realizacji zamówienia, w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
7) Zamawiający zastrzega, że ilość godzin opieki serwisowej, przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy.
9) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, o którym mowa w pkt 6) powyżej,
10) w celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,
11) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10) powyżej, będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik
do umowy,
12) uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

Po zmianie:
ROZDZIAŁ II SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; PRAWO OPCJI UST. 4.:
Zamawiający w ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji, skorzystać lub skorzystać w części, gdy w okresie trwania umowy, w danym okresie rozliczeniowym, zostaną wykorzystane wszystkie 12 h (dwanaście) godzin, objętych zakresem podstawowym, i zwiększenie ich liczby w danym okresie rozliczeniowym, będzie leżała w interesie Zamawiającego oraz wynikała z jego bieżących potrzeb,
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji, jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) zamówienie objęte prawem opcji, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, w zakresie pakietu opieki serwisowej. Opis czynności, objętych pakietem opieki serwisowej, zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,
4) Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić otrzymanie od Zamawiającego zawiadomienia o chęci skorzystania z prawa opcji w terminie nie dłuższym niż 24 h (dwadzieścia cztery godziny) licząc od momentu jego otrzymania (potwierdzenie nastąpi drogą mailową na adres: d.waluszko@szpzlo-ochota.pl). Termin wykonania przez Wykonawcę zamówienia objętego prawem opcji, nie może być dłuższy niż czasy reakcji/naprawy, wskazane dla poszczególnych rodzajów błędów, o których mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ – Rozdział III ust. 4, licząc od momentu potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zawiadomienia Zamawiającego o chęci skorzystania z prawa opcji. Bezskuteczny upływ 24 h (dwudziestu czterech godzin), o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu, oznacza milczące potwierdzenie przez Wykonawcę otrzymania zawiadomienia Zamawiającego o chęci skorzystania z prawa opcji i w takiej sytuacji od tego momentu liczy się termin wykonania przez Wykonawcę zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w zdaniu drugim powyżej."
5) zasady dotyczące realizacji zamówienia, objętego prawem opcji, będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że cena jednostkowa za jedną godzinę opieki serwisowej, objętej opcją, będzie identyczna, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy;
6) przedmiot umowy, w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji obejmuje również prace konsultacyjno – serwisowe, w łącznie w ilości maksymalnie 100 h (stu godzin) w okresie realizacji zamówienia, w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
7) Zamawiający zastrzega, że ilość godzin opieki serwisowej, przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy.
9) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji, o którym mowa w pkt 6) powyżej,
10) w celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie,
11) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10) powyżej, będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik
do umowy,
12) uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
DOT. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę, polegającą na wykonywaniu obsługi serwisowej systemu informatycznego Medicus,
o wartości co najmniej 123 000,00 zł brutto (słownie brutto: sto dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100), według Załącznika nr 6 do SWZ.

Po zmianie:
DOT. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę, polegającą na wykonywaniu obsługi serwisowej systemu informatycznego Medicus On-Line, o wartości co najmniej 123 000,00 zł brutto (słownie brutto: sto dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100), według Załącznika nr 6 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców

Przed zmianą:
1) Cena „Co” – 60 %, tj. miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, w rozbiciu
na podkryteria, w skład którego wchodzą kwoty, z tytułu:
a) z tytułu świadczenia dostępu do nowych wersji Programu „S” – „A”, o którym mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%;
b) z tytułu świadczenia Opieki serwisowej – „B”, o której mowa w pkt II.2 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%,
c) z tytułu zapewnienia dostępu do funkcjonalności dedykowanej formularzy
i modułów dla CZP-B – „C”, o której mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 10%;

2) Czas naprawy w przypadku błędu krytycznego „Cn”– 40 %.

Po zmianie:
1) Cena „Co” – 60 %, tj. miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, w rozbiciu
na podkryteria, w skład którego wchodzą kwoty, z tytułu:
a) z tytułu świadczenia dostępu do nowych wersji Programu „SI” – „A”, o którym mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%;
b) z tytułu świadczenia Opieki serwisowej – „B”, o której mowa w pkt II.2 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 25%,
c) z tytułu zapewnienia dostępu do funkcjonalności dedykowanej formularzy i modułów dla CZP-B – „C”, o której mowa w pkt I Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – 10%;

2) Czas naprawy w przypadku błędu krytycznego „Cn”– 40 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.