eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardŚwiadczenie usług fizjoterapeuty dla pracowników i pracownic Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapeuty dla pracowników i pracownic Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005445037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 9a

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915784583

1.5.8.) Numer faksu: 915770001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136293

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług fizjoterapeuty dla pracowników i pracownic Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cbab1d0-5925-4d29-9dc5-31a5ebace5b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00225936/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług fizjoterapeuty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia został dofinansowany w ramach realizacji projektu pn. „Zdrowo i ergonomicznie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie„ FEPZ.06.07-IP.01-0064/24-00 ze środków Unii Europejskiej z Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.251.2.2025.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa fizjoterapeuty dostosowana do indywidualnych potrzeb pracowników i pracownic Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie uczestników projektu „Zdrowo i ergonomicznie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stargardzie” finansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 ze środków Unii Europejskiej - nr projektu: FEPZ.06.07-IP.01-0064/24-00
2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przeprowadzenia indywidulanych konsultacji fizjoterapeutycznych dla 97 osób (łącznie 97 godzin):
a) konsultacja musi trwać min. 1 godzinę zegarową.
b) konsultacje mają zawierając elementy edukacji w zakresie codziennej aktywności fizycznej.
c) rodzaj, częstotliwość i czas trwania zabiegów ustalany będzie przez fizjoterapeutę.
d) w ramach elementu edukacyjnego fizjoterapeuta podczas konsultacji przedstawi każdemu Uczestnikowi/ Uczestniczce Projektu m.in. przykładowe ćwiczenia/ propozycje aktywności fizycznej wykonywanych w domu, zapozna Uczestniczki/ Uczestników z tematem znaczenia prowadzenia zdrowego trybu życia, omówi z osobami ryzyko wystąpienia bólów np. kręgosłupa, poinformuje o zasadach ergonomii w życiu codziennym.
2) przeprowadzenia indywidualnych sesji fizjoterapeutycznych (m.in. rehabilitacja manualna) dla 100 pracowników i pracownic (łącznie 700 godzin) :
a) po 7 sesji dla każdego pracownika/pracownicy,
b) jedna sesja trwa jedną godzinę zegarową,
c) sesje mają polegać na precyzyjnej diagnostyce oraz terapii dostosowanej do indywidualnych potrzeb, obejmując masaż, mobilizację i techniki manualne mające na celu zmniejszenie bólu, poprawę mobilności oraz zapobieganie przeciążeniom. Fizjoterapeuta pracuje z pracownikiem/ pracownicą nad przywróceniem prawidłowej postawy, elastyczności mięśni i wzmocnieniem osłabionych obszarów, co może również obejmować edukację w zakresie ergonomii pracy i ćwiczeń do samodzielnego wykonywania.
3) gabinet rehabilitacji/ fizjoterapii w którym będą przeprowadzane konsultacje musi znajdować się najdalej w odległości do 50 km od Stargardu (woj. zachodniopomorskie),
4) Fizjoterapeuci przeprowadzający konsultacje i indywidualne sesje muszą posiadać wykształcenie wyższe w zakresie fizjoterapii, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe. Kwalifikacje potwierdzone dokumentem: CV lub/i referencje, dyplom.
5) Wykonawca zapewnia niezbędne materiały zgodne z zakresem tematycznym usług oraz niezbędny/-e sprzęt/-y wymagany/-e do należytego wykonania niniejszego zamówienia (np. stół do masażu, poduszki, wałki, środki poślizgowe, ręczniki, parawany, artykuły higieniczne).
6) przybliżony termin świadczenia wsparcia - nie później niż do dnia 31.08.2025 r.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących dokumentów rozliczeniowych:
• zestawienie osób objętych rehabilitacją manualną/indywidualną sesją z fizjoterapeutą
• raporty z realizacji spotkań wraz ze wskazanymi w raporcie dokumentami – wzór dostarczony przez Zamawiającego
• zaświadczenia o udzieleniu wsparcia – wzór dostarczony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147285,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147445,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147285,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147285,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.