Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339816/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa betonu drogowego C 30/37 na potrzeby robót związanych z wykonywaniem nawierzchni drogowych na terenie gminy Gródek nad Dunajcem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184401035
1.5.8.) Numer faksu: 184401020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0362938-4e8e-405b-bf74-9f909c1ea0381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa betonu drogowego C 30/37 na potrzeby robót związanych z wykonywaniem nawierzchni drogowych na terenie gminy Gródek nad Dunajcem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0362938-4e8e-405b-bf74-9f909c1ea038
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038863/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa betonu drogowego C 30/37 na potrzeby robót związanych z wykonywaniem nawierzchni drogowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa betonu drogowego C 30/37 na potrzeby robót związanych z wykonywaniem nawierzchni drogowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
• Ilość betonu: 400 m3
• Zamawiający zastrzega, że wskazana łączna ilość betonu (pkt 2.1.) ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
• Beton winien być dostarczony na zgłoszenie Zamawiającego wraz ze sprzętem do rozwiezienia betonu po wykonanej podbudowie drogi objętej pracami budowlanymi.
• Minimalna ilość jednorazowej dostawy wynosić będzie 6-9 m3 betonu.
• Dostawca we własnym zakresie zabezpieczy dowóz i rozwiezienie betonu wzdłuż drogi.
• Beton odbierany będzie tylko w ilości zamawianej na dany dzień i godzinę.
Wymagania dla mieszanki betonowej:
a) beton klasy C30/37 o konsystencji wilgotnej, wymaganie zgodności z PN-EN 206:2014
b) klasa wytrzymałości betonu na ściskanie C30/37, minimalna wytrzymałość charakterystyczna oznaczona na kostkach f ck ,cube =37N/mm 2
c) min. klasa ekspozycji XF3(PL)
d) klasa konsystencji – S2
e) rodzaj cementu – zgodny z wymaganiami klasy ekspozycji, opracowaną i zatwierdzoną recepturą mieszanki betonowej
f) rodzaj i klasa kruszywa – zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie kruszyw mineralnych do mieszanek betonu cementowego, opracowaną recepturą mieszanki betonowej,
g) przeznaczenie mieszanki betonowej do wbudowania jako nawierzchnia drogi, bezpośrednio z urządzenia mieszającego bez użycia pomp do betonu lub innych urządzeń do transportu mieszanki betonowej.
Miejsce dostawy: Zamawiający każdorazowo wskaże miejsce dostawy towaru
Na etapie realizacji zamówienia wymagana będzie deklaracja zgodności z obowiązującą normą. Na żądanie zamawiającego dostawca przedłoży wyniki badań specjalistycznego laboratorium drogowego potwierdzające spełnienie obowiązujących wymagań (receptura mieszanki betonowej potwierdzona przez specjalistyczne laboratorium drogowe).
Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego przez dostarczony beton pokrywa Dostawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114000-2 - Beton
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH GLOBET Tomasz Szkaradek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342675437
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





