eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA ZSRCKU W KO¦CIELCU W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM



Og³oszenie z dnia 2025-08-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA ZSRCKU W KO¦CIELCU W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starostwokolskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA ZSRCKU W KO¦CIELCU W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-65d78643-d0ab-4705-8b00-ece2e7454e3f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00363173

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00004607/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.2.1 Zakup wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla szkó³ (ZSRCKU w Ko¶cielcu, ZSOiT w K³odawie, ZSE-A w Kole) w ramach realizacji zadania Technologiczna transformacja edukacji w Powiecie Kolskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej, Dzia³anie 10.7 Infrastruktura na rzecz aktywnego spo³eczeñstwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspieraj±ce transformacjê gospodarki w ramach realizacji zadania ‘Technologiczna transformacja edukacji w Powiecie Kolskim.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± faksem, drog± elektroniczn± (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformê Zakupow±,
2) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc±
Platformy zakupowej nale¿y kierowaæ na adres Platformy zakupowej Zamawiaj±cego podany w pierwszym punkcie SWZ,
3) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej nale¿y kierowaæ na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
4) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji przekazanych za pomoc± Platformy zakupowej lub poczt± elektroniczn±.
5) Ofertê oraz dokumenty, które siê na ni± sk³adaj± nale¿y opatrzeæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania wykonawcy.
- podpis zaufany - podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ i integralno¶æ s± zapewniane przy
u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji,
- podpis osobisty - zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula zawarta w swz rozdzia³ XXXVI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1882195,93 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 295000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ nr 1 „Pomoce”

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42350,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn : Cb) x waga
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60
Punkty przyznawane za kryterium „termin realizacji zamówienia” – przyznawane bêd± nastêpuj±co:
Do 8 tygodni 0 pkt
Do 6 tygodni 20 pkt
Do 4 tygodni 40 pkt
Waga - 40

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ nr 2 „Wózki”

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 145500,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn : Cb) x waga
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60
Punkty przyznawane za kryterium „termin realizacji zamówienia” – przyznawane bêd± nastêpuj±co:
Do 8 tygodni 0 pkt
Do 6 tygodni 20 pkt
Do 4 tygodni 40 pkt
Waga - 40

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

czê¶æ nr 3 „Symulatory”

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 175000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn : Cb) x waga
gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60
Punkty przyznawane za kryterium „termin realizacji zamówienia” – przyznawane bêd± nastêpuj±co:
Do 8 tygodni 0 pkt
Do 6 tygodni 20 pkt
Do 4 tygodni 40 pkt
Waga - 40

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu - wykonawcy sk³adaj± dokument o nie zaleganiu w op³acaniu podatków i op³at.
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu - w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawcy sk³adaj± wykaz dostaw

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dokument potwierdzaj±cy, i¿ nie zalega z op³acaniem podatków i op³at – dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem (w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków i op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: z zakresu zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

- wykaz dostaw obejmuj±cych wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie licz±c od z³o¿enia oferty 1 (jednej) dostawy o warto¶ci co najmniej 40.000,00 z³ brutto ka¿da, to¿samej z przedmiotem zamówienia - na Za³±czniku Nr 5 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawa zosta³a wykonana z nale¿yt± staranno¶ci± (przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy) – dotyczy czê¶ci nr 1 Pomoce,

- wykaz dostaw obejmuj±cych wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie licz±c od z³o¿enia oferty 1 (jednej) dostawy o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto ka¿da, to¿samej z przedmiotem zamówienia - na Za³±czniku Nr 5 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawa zosta³a wykonana z nale¿yt± staranno¶ci± (przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy) – dotyczy czê¶ci nr 2 Wózki,

- wykaz dostaw obejmuj±cych wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie licz±c od z³o¿enia oferty 1 (jednej) dostawy o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto ka¿da, to¿samej z przedmiotem zamówienia - na Za³±czniku Nr 5 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawa zosta³a wykonana z nale¿yt± staranno¶ci± (przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy) – dotyczy czê¶ci nr 3 Symulatory

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) formularz techniczno-cenowy, (za³±cznik nr 1, 1a, 1b,) – dokumenty nie podlegaj± uzupe³nieniu;

2) karty katalogowe/specyfikacje techniczne b±d¼ inny dokument na podstawie którego Zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ zweryfikowania zaoferowanych pomocy dydaktycznych – (dot. czê¶ci 1-3) ,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty katalogowe/specyfikacje techniczne b±d¼ inny dokument na podstawie którego Zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ zweryfikowania zaoferowanych pomocy dydaktycznych – (dot. czê¶ci 1-3)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- druk oferta,
- o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem 2,
- zobowi±zanie podmiotu trzeciego zgodnie z za³±cznikiem nr 3, wraz z podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi potwierdzaj±cymi, ¿e nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia z postêpowania (m.in. za¶wiadczenie z urzêdu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków) - (je¿eli dotyczy),
- dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê Wykonawcy do dzia³ania w jego imieniu – KRS lub CEDiK, b±d¼ pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one albo w formie orygina³u albo
uwierzytelnionej notarialnie kopii,
- pe³nomocnictwo w tym pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane,
- podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 4 (je¿eli dotyczy),
- konsorcja/spó³ki cywilne – sk³adaj± dokumenty zgodnie z ust.4 niniejszego rozdzia³u oraz rozdzia³u XXIV ust 6. (za³±cznik nr 6)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,
2) je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia,
3) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawi¬cieli ka¿dego z Wykonawców winno byæ do³±czone do oferty,
4) ka¿dy podmiot oferty wspólnej zobowi±zany jest do³±czyæ odpowiednie o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z ust. 1,
5) podmiot wiod±cy wskazany w umowie (lider) przedk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest do przed³o¿enia druku „OFERTA”, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa jest w ust.1,
6) w przypadku wspólników spó³ki cywilnej, którzy wspólnie z³o¿± podpisy, zarówno pod drukiem „OFERTA”, jak i pod za³±czonymi o¶wiadczeniami i dokumentami, nie ma obowi±zku sk³adania dodatkowego pe³nomocnictwa okre¶laj±cego pe³nomocnika wspólników, czy te¿ lidera konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian przewiduje projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-14 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.