Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302745/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00317181/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa modułowego boiska wielofunkcyjnego dla dzieci przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123043959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 627 18 41
1.5.8.) Numer faksu: 32 627 18 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeasip.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zeasip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f876ad3e-6303-4974-a537-1edb35a2061f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oświata
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa modułowego boiska wielofunkcyjnego dla dzieci przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f876ad3e-6303-4974-a537-1edb35a2061f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00363032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040343/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa modułowego boiska wielofunkcyjnego dla dzieci przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEASiP.SU.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439024,39
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa modułowego boiska wielofunkcyjnego dla dzieci przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu”, polegających na budowie boiska rekreacyjno-sportowego przeznaczonego dla dzieci młodszych, stanowiącego integralną część projektowanego kompleksu sportowego w ramach projektu pn. Budowa obiektów sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu zlokalizowanego przy ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż. Identyfikator działki 120304-4.0001 1884/524.
2. Zakres prac obejmuje część całościowego projektu, w szczególności:
1) Demontaż istniejącego boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem oraz utwardzenia z płyt chodnikowych, instalacji kanalizacyjnej,
2) Wykonanie modułowego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy dla dzieci młodszych.
3) Wykonanie schodów terenowych
4) Utwardzenie terenu z kostki betonowej w zakresie ciągów pieszych oraz drogi dojazdowej
5) Profilowanie i zagospodarowanie terenu trawą zieloną
6) Wykonanie instalacji sanitarnej w części dotyczącej obszaru przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do OPZ)
7) Wykonanie instalacji elektrycznej w obrębie obszaru przedmiotu zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do OPZ obejmującego następujące elementy: słupy od S13 do S17, SOB, przyłączenie zasilania od SOB do TG.
8) Wszelkie prace przygotowawcze i wykończeniowe, niezbędne do oddania inwestycji do użytku.
3. Wykonawca przy realizacji zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
1) Dostarczenia w dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie o sporządzeniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) Zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne,
3) Wykonania rozruchów, prób i badań,
4) Zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia,
5) Zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) Zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
7) Sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 3 egz.,
8) Uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w części dotyczącej przedmiotu zamówienia.
9) Prowadzenie robót z przestrzeganiem przepisów BHP oraz do powołania Koordynatora ds. BHP i podpisania porozumienia współpracy pracodawców na podstawie art. 208 ustawy Kodeksu Pracy (t.j.Dz.U.2025 poz. 277),
10) Wykona i przedłoży Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogram rzeczowo-finansowy w celu jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu, również na etapie realizacji zadania
11) Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy rozliczeniu częściowym i/lub w przypadku odstąpienia od umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.
5. Realizacja inwestycji powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami technicznymi oraz zasadami bezpieczeństwa użytkowników, w szczególności dzieci.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr A - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) obejmujący:
- Obszar boiska objęty postępowaniem (zał. nr 1 do OPZ);
- Obszar boiska objęty postępowaniem – demontaże (zał. nr 2 do OPZ);
- Obszar boiska objęty postępowaniem – Instalacja elektryczna (zał. nr 3 do OPZ);
- Obszar boiska objęty postępowaniem – Instalacja sanitarna (zał. nr 4 do OPZ);
- Projekt Techniczny (zał. nr 5 do OPZ);
- Projekt Zagospodarowania Terenu (zał. nr 6 do OPZ);
- Przedmiar robót (zał. nr 7 do OPZ);
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana (zał. nr 8 do OPZ);
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża instalacje elektryczne (zał. nr 9 do OPZ);
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża instalacje sanitarne (zał. nr 10 do OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525107,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525107,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa „WALEK” Dariusz Waligóra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281398930
7.3.3) Ulica: Kościuszki 8
7.3.4) Miejscowość: Żarki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-593
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Waligóra Firma Usługowo Handlowa "WALEK"
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Waligóra Firma Usługowo Handlowa "WALEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525107,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej - roboty budowlane.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 02 w Katowicach
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
- Zakup awaryjnego źródła zasilania dla Urzędu Gminy Stanisławów w postaci agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą, montażem i uruchomieniem
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2026
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





