eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Letnie, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi w okresie 01.07.2025 r. - 30.09.2025 r. w Rejonie XV"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Letnie, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi w okresie 01.07.2025 r. – 30.09.2025 r. w Rejonie XV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Letnie, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi w okresie 01.07.2025 r. – 30.09.2025 r. w Rejonie XV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c31155-14a1-4be9-a5af-66b55b35b875

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP) -
Niniejsze Zamówienie na „Letnie, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi w okresie 01.07.2025 r. – 30.09.2025 r.” w Rejonie XV jest powtórzeniem usługi firmy: Anna Skrzypczyńska, Beata Skrzypczyńska Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „CIS” s.c., z siedzibą w Łasku,
przy ul. Warszawskiej 42, 98-100 Łask
realizujących umowę nr 44/P/2024 z dnia 28.03.2024 r.
W przeprowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie przetargu nieograniczonego (Nr referencyjny postępowania DSR-ZP-III.271.70.2023) pn. „Letnie i zimowe, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi”
w części nr 14 – Rejon XV – obszar Chojny - Dąbrowa w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do wartości 50% zamówienia podstawowego, które wynosiło 1 649 098,13 zł netto. Wartość niniejszego zamówienia spełnia ten warunek.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.75.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Letnie, ręczne oczyszczanie terenów Miasta Łodzi w okresie 01.07.2025 r. – 30.09.2025 r. w Rejonie XV”.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. usługi:
1. Bieżące, letnie utrzymanie czystości terenów;
2. Bieżącego, letniego utrzymania czystości na przystankach komunikacji miejskiej;
3. Oczyszczania ze śmieci paków, skwerów i zieleńców;
4. Oczyszczanie ze śmieci na zlecenie Zamawiającego;
5. Oczyszczanie „ciężkie” na zlecenie Zamawiającego;
6. Opróżnianie koszy ulicznych i na psie nieczystości – na terenach oczyszczanych na zlecenie Zamawiającego;
7. Opróżnianie koszy do segregacji – na terenach oczyszczanych na zlecenie Zamawiającego;
8. Zamiatanie powierzchni utwardzonych na zlecenie Zamawiającego;
9. Koszenie na zlecenie Zamawiającego;
10. Koszenie rowów melioracyjnych na zlecenie Zamawiającego;
11. Usuwanie wyrostków;
12. Grabienie i usuwanie liści na zlecenie Zamawiającego;
13. Mycie i dezynfekcja powierzchni na zlecenie Zamawiającego;
14. Praca koparko ładowarki na zlecenie Zamawiającego;
15. Oczyszczanie wpustów ulicznych, studzienek kanalizacyjnych na zlecenie Zamawiającego;
16. Wymiana piasku w piaskownicach i polach piaskowych na zlecenie Zamawiającego;
17. Wygrabiania piasku w piaskownicach oraz polach piaskowych;
18. Mycie i dezynfekcja obiektów małej architektury na zlecenie Zamawiającego;
19. Oczyszczanie tablic informacyjnych między innymi przy placach zabaw, siłowniach, psi parkach i słupów ogłoszeniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Skrzypczyńska, Beata Skrzypczyńska Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „CIS” s.c.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311405134

7.3.3) Ulica: Warszawskiej 42

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832378,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.