Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00297509/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu edukacyjno – ekologicznego dla uczestników projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@dolnoslaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11343861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją sektora finansów publicznych, pracy realizującą zadania określone w ustawie o rynku pracy i służbach zatrudnienia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań określonych w ustawie o rynku pracy i służbach zatrudnienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu edukacyjno – ekologicznego dla uczestników projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f6c61d-10ef-4d44-8f0d-8c3b6311a376
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048882/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu edukacyjno – ekologicznego dla uczestników projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kierunek – Moja przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWK.KZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55284,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie obozu edukacyjno-ekologicznego, wraz z obowiązkową wycieczką na farmę wiatrową i/lub fotowoltaiczną, dla uczestników projektu „Kierunek – Moja przyszłość”, dla minimum 10 i nie więcej niż 15 podopiecznych OHP oraz 2 opiekunów/wychowawców którzy są pracownikami OHP. Maksymalna ilość osób tj. uczestników OHP i wychowawców wyniesie 17 osób.
2) Miejsce realizacji obozu edukacyjno - ekologicznego: Jedynym kryterium dotyczącym lokalizacji obiektu noclegowego jest to, aby ośrodek wczasowy w którym będzie realizowany obóz edukacyjno – ekologiczny, był oddalony maksymalnie o jedną godzinę drogi od farmy wiatrowej i/lub fotowoltaicznej, według trasy wyliczonej dla transportu samochodowego np. przez serwis www.maps.google.pl.
3) Uczestnikami projektu „Kierunek – Moja przyszłość” to osoby młode w wieku 15-24 lata znajdujące się w niekorzystnej sytuacji na rynku pracy w tym osoby bierne zawodowo oraz młodociani pracownicy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
60140000-1 - Nieregularny transport osób
63511000-4 - Organizacja wycieczek
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68629,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Janklowski1/Uni Saper2/Ośrodek Szkolenia Edukator3/Oświata Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471301130
7.3.3) Ulica: Chorążych nr 42
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin obozu został ustalony w dniach od 09 sierpnia 2025 r. do 16 sierpnia 2025 r. (dzień przyjazdu na obóz: 09.08.2025 r., dzień wyjazdu z obozu: 16.08.2025 r.)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





