Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219734/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: KW PSP Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 32
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 477512010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kujawy.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-torun
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/kujawy_psp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb796db-c87c-49a9-b37b-3e8f26933f04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048648/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV - 5 sztuk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie jednostek Państwowej Państwowej Straży Pożarnej w walce z zagrożeniami naturalnymi - zakup pojazdów i sprzętu specjalistycznego"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 548780,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko – pomorskiego – 5 sztuk z podziałem na 2 części.Część A – dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi – 3 sztuki do Komendy Miejskiej PSP w Grudziądzu, Komendy Powiatowej PSP w Inowrocławiu, Komendy Powiatowej PSP w Nakle nad Notecią. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają odpowiednio dla każdej części zamówienia załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne), a szczegółowe warunki realizacji załącznik nr 4 – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 404999,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko – pomorskiego – 5 sztuk z podziałem na 2 części.Część B – dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi – 2 sztuki do Komendy Powiatowej PSP w Brodnicy i Komendy Powiatowej PSP w Wąbrzeźnie. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają odpowiednio dla każdej części zamówienia załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne), a szczegółowe warunki realizacji załącznik nr 4 – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 269999,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690584,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pako Racing Damian Pakulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792512931
7.3.3) Ulica: Sportowa 4
7.3.4) Miejscowość: Głogowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pako Racing Damian Pakulski ; Stels Racing Division
jakie przetargi wygrała firma
Pako Racing Damian Pakulski ; Stels Racing Division
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460389,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pako Racing Damian Pakulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792512931
7.3.3) Ulica: Sportowa 4
7.3.4) Miejscowość: Głogowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pako Racing Damian Pakulski ; Stels Racing Division
jakie przetargi wygrała firma
Pako Racing Damian Pakulski ; Stels Racing Division
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





