eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35a704b5-0e64-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a704b5-0e64-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie pracowni, laboratoriów w meble biurowe, laboratoryjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Centrum Kompetencji Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu”, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 9.3.2 Infrastruktura dydaktyczna szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/15/1153/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I: Dostawa mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych i siedzisk dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie m in.:
a) poz. 1 - Stół konferencyjny – 9 szt.,
b) poz. 2 - Krzesło konferencyjne – 50 szt.,
c) poz. 3 - Fotel komputerowy/krzesło obrotowe - 137 szt.,
d) poz. 4 - Tablica ścienna biała model 1 – 9 szt.,
e) poz. 5 - Stół (biurko) pod komputer 1600x700 (dwa komputery) – 8 szt.,
f) poz. 6 - Szafa zamykana – 4 szt.,
g) poz. 7 - Stół/biurko – 1 szt.,
h) poz. 8 - Szafka niska – 1 szt.,
i) poz. 9 - Wieszak ubraniowy stojący – 1 szt.,
j) poz. 10 - Krzesło biurowe – 20 szt.,
k) poz. 11 - Wózek pod laptopa/stolik pod projektor – 2 szt.,
l) poz. 12 - Taborety – 20 szt.,
m) poz. 13 - Krzesło składane – 29 szt.,
n) poz. 14 - Biurko komputerowe – 65 szt.
o) poz. 15 - Stół wyspowy – 20 szt.
p) poz. 16 - Stół ze składanym blatem – 3 szt.
q) poz. 17 - Stolik – 2 szt.
r) poz. 18 - Tablica ścienna biała model 2 – 2 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wykonania zamówienia w obrębie budynków Zamawiającego mieszczących się w Elblągu przy: Al. Grunwaldzkiej 137 (B1), ul. Czerniakowskiej 22 (B2), ul. Wojska Polskiego 1 (B3), ul. Zacisze 12 (Zacisze), ul. Wspólna 11-13 (DS.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39121000-6 - Biurka i stoły

4.5.5.) Wartość części: 255863,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II: Dostawa mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli metalowych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie m in.:
a) poz. 1 - Metalowe szafki z szufladami, 30+4+2 szuflad – 6 szt.,
b) poz. 2 - Stolik narzędziowy – 1 szt.,
c) poz. 3 - Stolik/biurko – 6 szt.,
d) poz. 4 - Stół laboratoryjny – 9 szt.,
e) poz. 5 - Stół laboratoryjny/warsztatowy 1700x840 – 10 szt.,
f) poz. 6 - Stół ze stalowym blatem (wyspa) – 1 szt.,
g) poz. 7 - Stół ze wzmocnionym blatem – 3 szt.
h) poz. 8 - Szafa stalowa zamykana – 33 szt.,
i) poz. 9 - Szafa z drzwiami przesuwnymi – 3 szt.,
j) poz. 10 - Szafka zamykana – 4 szt.,
k) poz. 11 - Szafka zamykana wąska – 1 szt.,
l) poz. 12 - Szafka narzędziowa/szafa warsztatowa – 3 szt.,
m) poz. 13 - Wózek laboratoryjny – 1 szt.,
n) poz. 14 - Wózek narzędziowy – 3 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wykonania zamówienia w obrębie budynków Zamawiającego mieszczących się w Elblągu przy: Al. Grunwaldzkiej 137 (B1), ul. Czerniakowskiej 22 (B2), ul. Wojska Polskiego 1 (B3), ul. Zacisze 12 (Zacisze), ul. Wspólna 11-13 (DS.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131000-9 - Regały biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

4.5.5.) Wartość części: 133204,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III: Dostawa mebli z narzędziami dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli z narzędziami dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie m in.:
a) poz. 1 - Szafka serwisowa – 3 szt.,
b) poz. 2 - Stolik narzędziowy ruchomy – 1 szt.
do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ
Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wykonania zamówienia w obrębie budynków Zamawiającego mieszczących się w Elblągu przy: Al. Grunwaldzkiej 137 (B1), ul. Czerniakowskiej 22 (B2), ul. Wojska Polskiego 1 (B3), ul. Zacisze 12 (Zacisze), ul. Wspólna 11-13 (DS.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 19090,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część IV: Dostawa mebli laboratoryjnych wykonanych na wymiar dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w zakresie m in.:
a) poz. 1 - Zabudowa narożna na wymiar, ze wzmocnionym blatem, ze zlewem laboratoryjnym – 1 kpl. do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynkach wg OPZ, na własny koszt i ryzyko.
2) Szczegółowy zakres zamówienia w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli, rzut usytuowania mebli, miejsce dostawy i montażu oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194918,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194918,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628

7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194918,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155742,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164102,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155742,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628

7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155742,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18896,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18896,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18896,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117316

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18896,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628

7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.