eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji projektu pod nazwą: Budowa połączenia drogowego ul. Korfantego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji projektu pod nazwą: Budowa połączenia drogowego ul. Korfantego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mzd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji projektu pod nazwą: Budowa połączenia drogowego ul. Korfantego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db111ad4-dff7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015310/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług wiązanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji projektu pod nazwą: Budowa połączenia drogowego ul. Korfantego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185314/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 932303,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa Inżyniera Kontraktu obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór
i rozliczenie robót przy realizacji Projektu pod nazwą: Budowa połączenia drogowego ul. Korfantego z ul. Bugajską w Częstochowie Usługa Inżyniera Kontraktu obejmuje między innymi:
- zarządzanie i koordynację realizacji budowy;
- nadzór nad robotami budowlanymi;
- nadzór nad prawidłową realizacją Kontraktu.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku, ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca będzie odpowiedzialny między innymi za:
- zarządzanie Kontraktem w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień
i pełnomocnictw (w tym opisanych poniżej) mając na względzie pomyślne ukończenie robót w sposób poprawny jakościowo, w przewidzianych terminach i budżecie w całym okresie realizacji robót objętych Kontraktem w zakresie określonym w niniejszym SWZ;
- pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi Kontraktu w Kontrakcie, jak również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, pełnienie funkcji koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego w znaczeniu art. 27 ustawy - Prawo Budowlane;
- wykonywanie innych czynności, o których mowa w SWZ;
- wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych
z realizacją Kontraktu;
- świadczenie usług z należytą dbałością, efektywnością oraz starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami zawodowymi i doświadczeniem.

Wykonawca będzie działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z tytułu roszczeń wynikających z jakiegokolwiek naruszenia przez Inżyniera Kontraktu i jego pracowników lub Podwykonawców przepisów prawa i postanowień umowy.
Inspektorzy nadzoru będą obecni na placu budowy w każdym dniu, w którym będą prowadzone roboty w danej branży.
Wykonawca zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót budowlanych oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca będzie na bieżąco dokumentował w formie zdjęć cyfrowych postęp robót na Kontrakcie, szczególnie robót zanikających i zakrytych. Materiał ten będzie przekazywany Zamawiającemu wraz z miesięcznymi raportami.
W przypadku, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, do jego obowiązków będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane.
Wykonawca może realizować Umowę za pośrednictwem Podwykonawców zgodnie z treścią SWZ i Ofertą. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego przed skierowaniem swoich Podwykonawców do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za działania Podwykonawców, jak za swoje własne. Zamawiający
nie odpowiada za jakiekolwiek zobowiązania Wykonawcy wobec Podwykonawców, jak i Podwykonawców wobec osób trzecich.
Zamawiający wyznaczy ze swojego personelu Kierownika Projektu, jako osobę odpowiedzialną za realizację Projektu.

Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem podano w Załączniku nr 1 do Umowy - Zakres Usług - stanowiącym załącznik nr 10 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2238600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy PRIMEX mgr inż. Marek Łyszczarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 573-100-12-41

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 132

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.