eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49 w Knurowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49 w Knurowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323394500

1.5.8.) Numer faksu: 323394501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49 w Knurowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d37786e-f5fa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termoimodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ks. A. Koziełka 49

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TA.251.24.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 740881,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych - termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego własność Gminy Knurów zarządzanego przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, położonego przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49 w Knurowie.

Zakres robót obejmuje:

1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z doborem kolorystyki.
2. Ocieplenie stropu pod poddaszem.
3. Częściowa wymiana stolarki okiennej piwnic.
4. Częściowe zamurowanie stolarki okiennej piwnic.
5. Wymiana drewnianej stolarki okiennej jednego z mieszkań.
6. Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych.
7. Wymiana drzwi do piwnic.
8. Wymiana drzwi na poddasze.
9. Remont balkonów.
10. Wymiana balustrad balkonów.
11. Remont kominów.
12. Wymiana zadaszeń nad drzwiami wejściowymi.
13. Wymiana rur spustowych.
14. Tynkowanie nieocieplanych części budynku (gzyms).
15. Remont opaski chodnikowej i chodnika.
16. Montaż nawiewników ciśnieniowych okiennych, lub alternatywnie montaż
nawietrzaków ściennych nad oknami w kuchni.
17. Przełożenie drobnych elementów.
18. Likwidacja zsypu na węgiel.
19. Remont pomieszczenia kotłowni.
20. Wyrównanie wsporników kabla zasilającego.
21. Przełożenie czujnika regulacji pogodowej.
22. Likwidacja lampy oraz zbędnych elementów z elewacji.
23. Czyszczenie i zabezpieczenie więźby dachowej.
24. Wykonanie instalacji antenowej TV-SAT oraz instalacji piorunochronnej.
25. Kotwienie dobudowanego elementu z gazem.
26. Wymiana skrzynek gazowych.
27. Uporządkowanie terenu wokół budynku.

Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawierają projekty budowlane, specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720011,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1058617,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720011,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciepły Dom F.U.H. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392008837

7.3.3) Ulica: 1 Maja 7

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720011,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.