eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa i bieżące naprawy instalacji c.o. w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa



Ogłoszenie z dnia 2023-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i bieżące naprawy instalacji c.o. w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu phachula@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ea5137d-2149-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa i bieżące naprawy instalacji c.o. w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea5137d-2149-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/5814/PH/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Wykaz urządzeń i zakres czynności przy przeglądach serwisowych na terenie Instytutu w Katowicach
W zakres prac wchodzi obsługa 6 stacji wymiennikowych.
• Stacja nr 1 o mocy 0,729 MW obejmuje budynki gmachu głównego A, kompleks obiektów gospodarczych B, budynek laboratorium D i hale 1, 2, 3 i 4.
• Stacja nr 2 i 2bis o mocy łącznej 1,385 MW obejmuje hale 5,6,7,8, stołówkę oraz Pawilon I, Halę 10 i część przewiązki S.
• Stacja nr 3 i 3 bis o mocy łącznej 1,089 MW obejmuje hale 9,12,13 budynek N, część przewiązki S oraz halę 11.
• Stacja nr 4 o mocy 0,286 MW zasila Pawilon II.
• Stacja nr 5 o mocy 0,257 MW zasila nowy budynek Radiometrii - C
• Stacja nr 6 o mocy 1,5 MW zasila budynek CCTW.
W okresie grzewczym (od 1 października do 15 maja) wymagana jest obsługa w następujących godzinach:
Pn – Pt od 6:00 do 15:00 - 2 osoby w tym co najmniej jedna z uprawnieniami typu G2-E,
Pn – Pt od 15:00 do 20:00 - 1 osoba z uprawnieniami typu G2-E.
W godzinach bez obsady osobowej - dyżur Pogotowia technicznego

2. poza sezonem grzewczym do obowiązków obsługi należy:
1) Czyszczenie filtrów i magnetoodmulaczy -14 szt.
2) Konserwacja pomp obiegowych w autoryzowanym serwisie – 8 szt. pomp Wilo Top E 80/1-10 i 4 szt. Wilo Stratos E 80/1-10.
3) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów stacji wymiennikowej,
4) Wykonanie ciśnieniowej próby szczelności wymiennikowni ciepła,
5) Sprawdzenie i uzupełnienie ciśnienia w przeponowych naczyniach wzbiorczych,
6) Sprawdzenie i uzupełnienie izolacji termicznej i antykorozyjnej,
7) Rozruch stacji wymiennikowych na rozpoczęcie sezonu grzewczego.

B. Wykaz urządzeń i zakres czynności wykonywanych na terenie Instytutu w Mikołowie.
1. w okresie grzewczym (w ramach pogotowia awaryjnego).
1) Kotłownia gazowa zakładowa w skład której wchodzą
• 2 kotły VIESSMANN Paromat Triplex RN z palnikami Weishaupt 1400 kW wraz z automatyką kotłową, sieciową i pogodową (sterowane trzy obiegi grzewcze),
• stacja zmiękczania wody,
• urządzenie do stabilizacji ciśnienia i odpowietrzania sieci centralnego ogrzewania KD Barbara – FLAMCOMAT ,
• układ pomiarowy gazu.
2) Kotłownia gazowa w budynku laboratorium materiałów wybuchowych JOZ-W to:
• kocioł BUDERUS Logano wraz z automatyką kotłową i sieciową oraz automatyką pogodową sterującą trzema obiegami grzewczymi i stacją zmiękczania wody,
• Lokalna sieć centralnego ogrzewania wraz z instalacjami w budynkach (trzy obiekty),
3) Zakładowa siec gazowa od punktu pomiarowego wraz z instalacjami w budynkach.
2. poza sezonem grzewczym do obowiązków obsługi należy:
Przeprowadzenie przeglądu 2 kotłów VIESSMANN Paromat Triplex RN z palnikami Weishaupt 1400 kW oraz kotła BUDERUS Logano zgodnie z DTR, jeden raz w roku, przed rozpoczęciem sezonu grzewczego (sierpień – wrzesień)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta, która wpłynęła do Zamawiającego przewyższa środki przeznaczone na sfinansowanie Zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996915 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996915 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.