Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00467948/01 - Wynik z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie rozbiórki garaży (pustostanów) znajdujących się na działce nr 323/14 obręb Bieńkowo msc. Zagaje, gm. Lelkowo, woj. warmińsko-mazurskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana w zakresie rozbiórki garaży (pustostanów) znajdujących się na działce nr 323/14 obręb Bieńkowo msc. Zagaje, gm. Lelkowo, woj. warmińsko-mazurskie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b930efd-f1c1-4729-b670-c6f681620cc0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081080/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Rozbiórka garaży (pustostan) znajdujących się na dz. nr 323/14 w msc. Zagaje
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4829323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/482932
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w
Rozdziale XVIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLS.WO.260.27.2025.SB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2587222,98 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43910,75 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki garaży (pustostanów) znajdujących się na działce nr: 323/14 obręb Bieńkowo msc. Zagaje, gm. Lelkowo, woj. warmińsko-mazurskie:
2. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje m.in.:
1) zapewnienie przez Wykonawcę, przed rozpoczęciem prac, wykonania opracowania ornitologicznego w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych z pisemnym oświadczeniem o zlokalizowaniu, lub braku siedlisk ptaków gatunków chronionych,
2) całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami i innymi elementami będącymi częściami składowymi,
3) uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości po rozbiórce oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach,
4) plantowanie do poziomu terenu otaczającego i uporządkowanie terenu,
5) usunięcia wszystkich przedmiotów składowanych na terenie rozbieranego obiektu i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawę, krzaki i inne i usunie je w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach,
6) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia,
7) powiadomienie właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, właściwego okręgowego inspektora pracy oraz właściwego państwowego inspektora sanitarnego przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych ( patrz § 1a ust. 8 Projektowanych Postanowień Umowy – dalej PPU, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ) oraz zgłoszenie o ich zakończeniu,
8) zapewnienie przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej w zakresie wykreślenia likwidowanego obiektu z ewidencji budynków we właściwym miejscowo urzędzie oraz dostarczenie Zamawiającemu: wykazu zmian gruntowych, wypisu z kartoteki budynków i kopii mapy ewidencyjnej, poświadczonych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (§ 1 ust. 2 pkt 8 PPU, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ).
4. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty, będącej łączną wartością materiałów z odzysku wg wyceny Zamawiającego wynoszącej netto 4.111,62 zł +VAT, tj. 5.057,29 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy pięćdziesiąt siedem 29/100) na rachunek bankowy Zamawiającego (Bank Gospodarstwa Krajowego 69 1130 1189 0025 0131 8420 0003). Po dokonaniu przez Wykonawcę wpłaty Zamawiający wystawi fakturę i przekaże plac budowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w § 10 zał. nr 3 do SWZ PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/482932
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-20 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-18
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wyrobów medycznych na potrzeby Stacji Dializ
- Wymiana uszkodzonych filtrów wraz z armaturą dla obiegów: brodzika oraz wanien z masażami (whirlpool'i) ETAP III
- Rozbiórki budynków gospodarczych i zbiornika na nieczystości ciekłe w gminie Kozłowo oraz budynku mieszkalnego w gminie Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
- Zakup i dostawa odczynników
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej na zimno do remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich adm. przez RDW Nidzica.
- Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu publicznego przy kompleksie budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy i Posterunku Policji
- Remont pomieszczeń archiwum przeznaczonych na pomieszczenia biurowe w budynku "B" - WSSE we Wrocławiu przy ul. M. Curie- Skłodowskiej 73/77
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Oświęcim w zakresie remontu ul. Łanowej w Babicach - etap I
- ,,Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Grajewie"
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Zamurowej 5 i ul. Mickiewicza 27 w Piotrkowie Trybunalskim
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.