eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewUsługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuspleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuspleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-419c2a31-3212-4fbe-9cdd-e19a8e74c0df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-419c2a31-3212-4fbe-9cdd-e19a8e74c0df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029389/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa indywidualnego poradnictwa dla osób dorosłych "Bezpiecznik"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” – Nr FEWP.06.13-IZ.00-0002/23 wykonywanego w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. Priorytet 6. Działanie 06.13 Usługi Społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOUS.261.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług indywidulanego poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych, zwanych dalej „usługami”, skierowanych szczególnie dla osób dorosłych doświadczających przemocy domowej, będących w kryzysie psychicznym, osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących na terenie Miasta i Gminy Pleszew. Usługa świadczona będzie w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Pleszewie, przy ul. Słowackiego 19 a w ramach Punktu Konsultacyjnego dla osób dorosłych „Bezpiecznik”.
3) Celem usługi jest poprawa zdrowia psychicznego świadczeniobiorców oraz profilaktyka poprzez wsparcie psychologiczne w formie konsultacji indywidualnych w częstotliwości i ilości dostosowanej indywidualnie do potrzeb świadczeniobiorcy. Intencją spotkań jest uzyskanie przez osoby dorosłe profesjonalnej pomocy w radzeniu sobie z problemami, których doświadczają. Wsparcie będzie polegało na wstępnym rozpoznaniu i diagnozie problemu oraz przedstawieniu propozycji pomocy. W ramach realizacji usług psycholog zobowiązany jest w szczególności do: pomocy osobom dotkniętym przemocą domową (fizyczną, psychiczną, seksualną), osobom z niepełnosprawnościami, osobom będącym w kryzysie psychicznym, wzmacniania zasobów i pracy nad motywacją klienta w przezwyciężaniu kryzysów, poradnictwa rodzicielskiego, a także edukacji rodziców w obszarze: pozyskiwania umiejętności lepszego porozumiewania się z dziećmi i młodzieżą, dialogu i kształtowaniu więzi opartych na wzajemnym szacunku, refleksji nad własną postawą wychowawczą, mającą na celu poprawę funkcjonowania jednostki jak i całej rodziny.
4) Kadra zaangażowana w realizację zadania w swoje pracy zobowiązana jest do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji na etapie realizacji usługi. Wzory i rodzaj dokumentacji określa załącznik nr 1-3 do Umowy o świadczenie usług, w szczególności:
a) do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdej osoby objętej usługami - karty pracy osoby świadczącej usługi zawierające datę, ilość godzin wykonywania usługi, zakres usług oraz podpis osoby objętej usługą, potwierdzający fakt wykonania zadania przez psychologa. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu karty świadczeniobiorcy.
b) do prowadzenia harmonogramu świadczenia usług i przedkładania go Zamawiającemu do trzeciego dnia każdego miesiąca na dany miesiąc. O każdych zmianach w harmonogramie Wykonawca niezwłocznie informuje pisemnie Zamawiającego.
c) na podstawie kart pracy osoby świadczącej usługi do sporządzenia miesięcznego formularza wykonania usługi indywidualnych konsultacji psychologicznych, stanowiącego załącznik do faktury/rachunku. Faktura/rachunek wystawiona przez Wykonawcę powinna być zgodna z Formularzem wykonania usług.
6) Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
7) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego i każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie świadczenia usług o przyczynie niewykonania usług - podając datę oraz powód zaprzestania świadczenia usług np.: śmierć podopiecznego, rezygnacja podopiecznego z usług itp. - telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej (w godzinach pracy CUS w Pleszewie, tel. 62 5801205, email: agramala-klinska@cuspleszew.pl), a następnie pisemnie, w terminach: do 15-go i 30-go dnia każdego miesiąca.
8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
10) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11) Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem: 360 godzin. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53604 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53604 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097

7.3.3) Ulica: Mrzeżyńska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-446

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53604 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.