eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) - etap 3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) – etap 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361830153

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrumzamek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


publiczna placówka systemu oświaty

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) – etap 3.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988a1fe6-fa2b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.340.62.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi – etap 5:
roboty hydroizolacyjne – iniekcje ciśnieniowe,
roboty rozbiórkowe,
roboty murowe,
stolarka aluminiowa,
stolarka drewniana,
tynki renowacyjne,
posadzki,
malowanie,
sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi – montaż,
montaż grzejników,
odtworzenie kanału C.O.,
posadzki pełne o grubości 3 cm z elementów prostokątnych kamiennych – taras i schody,
instalacje niskoprądowe:
system sygnalizacji pożaru,
system telewizji RTV/SAT,
system okablowania strukturalnego,
system sygnalizacji włamania i napadu,
system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
instalacje elektryczne wysokoprądowe:
instalacja oświetlenia podstawowego z osprzętem,
instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
instalacje sanitarne:
roboty budowlane instalacji wody użytkowej z armaturą,
instalacja kanalizacyjna z armaturą,
wentylacja kawiarni – nawiew i wywiew, kurtyny powietrzne
wyposażenie kawiarni (po konsultacji z Zamawiającym),
wyposażenie zaplecza.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ – dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ – projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 3578146,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 – oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) – etap 3
parter, I, II i III piętro:
a. wykonanie robót budowlanych, w planowany zakres zamierzenia budowlanego wchodzą między innymi:
- roboty rozbiórkowe,
- odgrzybianie stropów i ścian ceglanych metodą smarowania,
- roboty murarskie,
- schody żelbetowe,
- stolarka drewniana i aluminiowa,
- tynki renowacyjne,
- malowanie,
- posadzki,
- sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi – montaż,
- instalacje niskoprądowe:
- system sygnalizacji pożaru z czujnikami dymu (w całym segmencie B),
- system oddymiania (w całym segmencie B),
- system okablowania strukturalnego,
- system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
- system multimedialny,
- instalacje elektryczne wysokoprądowe:
- instalacja oświetlenia podstawowego z osprzęte
- instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
- osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
- wewnętrzne linie zasilające.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ – dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ – projekt umowy. W części nr 2 wycenić roboty w zakresie oddymiania klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) – etap 3 – z dokumentacji jaką załączył Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1016853,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3578146,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3578146,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3578146,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "ROKOM" ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH H.G.I. KOMOROWSCY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141295093

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3578146,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najniższa cenowo oferta, oferta dodatkowa FIRMY "ROKOM" ROBOTY
OGÓLNOBUDOWLANE I RENOWACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH H.G.I. KOMOROWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Spacerowa 7A, 58- 400 Kamienna Góra opiewa na kwotę 2.140.890,03 zł brutto, a zamierzenie i możliwości Zamawiającego to 1 016 853,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.