Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00301693/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup używanego samochodu ciężarowego specjalnego wraz z osprzętem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 384C
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe892ca5-c134-44a0-b5e1-d5303d86dfa71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup używanego samochodu ciężarowego specjalnego wraz z osprzętem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe892ca5-c134-44a0-b5e1-d5303d86dfa7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00512596/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup używanego samochodu ciężarowego specjalnego wraz z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup używanego samochodu ciężarowego specjalnego wraz z osprzętem”. Samochód ciężarowy trzyosiowy – zarejestrowany uprzednio jako pojazd specjalny z przeznaczeniem do pracy z pługiem i sprzętem do zimowego utrzymania dróg.
2. Pojazd musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji przez Zamawiającego (tj; dowód rejestracyjny, karta pojazdu) wraz z aktualnym badaniem technicznym. Kompletny pojazd musi być sprawny technicznie i gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania samochodu ciężarowego dla Zamawiającego - lokalizacja baza Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Polański sprzęt-komunalny.pl,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531548540
7.3.3) Ulica: Bursztynowa 33
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-304
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Polański sprzet-komunalny.pl
jakie przetargi wygrała firma
Damian Polański sprzet-komunalny.pl
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
- Zakup minikoparki z przyczepą do jej transportu oraz trzech sztuk agregatów prądotwórczych o mocy ciągłej 5 kW
- Tworzenie i utrzymanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5t w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową typu wywrotka na potrzeby obsługi obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
- "Zakup samochodów dostawczych" 1.1 Zakup brygadowego samochodu dostawczego 1.2 Zakup samochodu z wywrotką 1.3 Zakup samochodu z wywrotką
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 4x2 z wywrotem tylnym o DMC 3,5t i hakiem holowniczym o max. uciągu 3,5 t
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- Zakup samochodów dostawczych z zabudową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





