eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+
w ramach Programu FELD 2021 - 2027.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleksandrowska 159

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 91-229

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360490

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00351767

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027.Program: FELD.00.00, Priorytet: FELD.08.00, Działanie: FELD.08.04
UWAGA ! Zaoferowany asortyment w Pakiecie nr 1 i Pakiecie nr 2 musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
2. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów
i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
6. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
8. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwy podwykonawcy (jeśli jest mu znany na etapie składania ofert).
11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w przepisach ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
PAKIET NR 2 - Krzesło - fotel biurowy obrotowy
Ergonomiczny fotel biurowy, obrotowy
Wysokość całkowita: 120 - 142 cm
Wysokość oparcia z zagłówkiem: 72 - 85 cm
Szerokość siedziska: minimum 49 cm
Głębokość siedziska: 45 - 49 cm
Regulowany zagłówek
Wysuwany podnóżek
3 poziomy regulacji wysokości oparcia
Wyprofilowane oparcie wpierające kluczowe części pleców
Podłokietniki z regulacją 5D: obrót o 360 stopni
Fotel wykonany z tkaniny Mesh HD, wentylowany, trwały materiał - kolor do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta
Opcja regulacji siedziska przód-tył
Regulowana wysokość siedziska
Możliwość pochylenia oparcia do 135° i zablokowania w dowolnej pozycji
Maksymalna obciążenie: do 150 kg
Stelaż stalowy. Zamawiający nie dopuszcza plastikowego stelażu krzesła - fotela biurowego.
Koła: poliuretanowo-kauczkowe, 6cm
Siłownik gazowy, klasy 3 BIFMA, 100mm
Krzesło - fotel biurowy obrotowy winno posiadać minimum 24 miesiące gwarancji.
UWAGA ! Krzesło - fotel biurowy obrotowy musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027.Program: FELD.00.00, Priorytet: FELD.08.00, Działanie: FELD.08.04
UWAGA ! Zaoferowany asortyment w Pakiecie nr 1 i Pakiecie nr 2 musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
2. Wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umownymi (Załącznik nr 3 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę będzie fabrycznie nowy, gotowy do użycia, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, najwyższej jakości oraz będzie posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od daty dostawy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SWZ, tzn. takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów
i standardów), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy, usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz w zakresie wskazanym w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając
tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
6. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania.
8. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazwy podwykonawcy (jeśli jest mu znany na etapie składania ofert).
11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w przepisach ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
PAKIET NR 2 - Krzesło - fotel biurowy obrotowy
Ergonomiczny fotel biurowy, obrotowy
Wysokość całkowita: 120 - 142 cm
Wysokość oparcia z zagłówkiem: 72 - 85 cm
Szerokość siedziska: minimum 49 cm
Głębokość siedziska: 45 - 49 cm
Regulowany zagłówek
Wysuwany podnóżek
3 poziomy regulacji wysokości oparcia
Wyprofilowane oparcie wpierające kluczowe części pleców
Podłokietniki z regulacją 5D: obrót o 360 stopni
Zamawiający dopuszcza podłokietniki z regulacją 4D
Fotel wykonany z tkaniny Mesh HD, wentylowany, trwały materiał - kolor do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta
Opcja regulacji siedziska przód-tył
Regulowana wysokość siedziska
Możliwość pochylenia oparcia do 135° i zablokowania w dowolnej pozycji
Maksymalna obciążenie: do 150 kg
Stelaż stalowy. Zamawiający nie dopuszcza plastikowego stelażu krzesła - fotela biurowego.
Koła: poliuretanowo-kauczkowe, 6cm
Siłownik gazowy, klasy 3 BIFMA, 100mm
Krzesło - fotel biurowy obrotowy winno posiadać minimum 24 miesiące gwarancji.
UWAGA ! Krzesło - fotel biurowy obrotowy musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-08-06 10:00

Po zmianie:
2025-08-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-08-06 10:30

Po zmianie:
2025-08-07 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-09-04

Po zmianie:
2025-09-05

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

* Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy
Pakiet nr 2 - Krzesło - fotel biurowy obrotowy
W ślad za udzielonymi wyjaśnieniami treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z dnia 04.08.2025 r. Zamawiający dokonuje modyfikacji treści opisu przedmiotu zamówienia poprzez dodanie: Zamawiający dopuszcza podłokietniki z regulacją 4D;
* Zmiana terminu składania i otwarcia ofert odpowiednio: 07.08.2025 r. godz. 10:00, 07.08.2025 r. godz. 10:30;
* Zmiana terminu związania ofertą: do dnia 05.09.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.