eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych (Government) lub oprogramowanie równoważne.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych (Government) lub oprogramowanie równoważne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Sztuki Filmowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140214847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kruczkowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-412

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22106462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pisf@pisf.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pisf.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Kinematografia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych (Government) lub oprogramowanie równoważne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1174384d-26f9-4294-84bb-62d6c7281078

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084391/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365 E3 oraz Microsoft Office Business Basic dla Instytucji rządowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142696

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Komunikacja w postępow. o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów/oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunik. elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dn.18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U. z 2024r. poz.1530 ze zm).
2 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3 Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w pkt 13.2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przez Platformę, dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pisf .
5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
6 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja,
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem
Platformy do konkretnego Wykonawcy.
7 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie
przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)”.
9 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w
przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz
uznaje go za wiążący.
10 Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1 łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s;
2 zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer np., Chrome i FireFox w najnowszej wersji;
3 włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce internetowej;
4 akceptacja plików typu „cookies” w przeglądarce internetowej.
5 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
7 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
8 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządz. Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dn.23.12.2020r. w sprawie
rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
wykonawcy
Uwaga! Ciąg dalszy informacji w SEKCJI IX–POZOSTAŁE INFORMACJE

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Sztuki Filmowej
reprezentowany przez Dyrektora PISF ul. Leona Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, adres e-mail: iodo@pisf.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:
rozpatrzenia złożonej oferty;
w celu zlecenia usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dn. 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym:
art.6 ust.1 lit.b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy/zlecenia usług/zamówienia dostaw;
art.6 ust.1 lit.c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
art.6 ust.1 lit.f) RODO w celu właściwej realizacji usługi/dostawy, ochrony zasobów Administratora, ustalenia, dochodzenia roszczeń
oraz obrony przez roszczeniami;
-ustawa z dn.10.05.2018r. o ochronie danych osobowych;
-ustawa z dn.11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych;
-ustawa z dn.23.04.1964r. Kodeks cywilny;
-ustawa z dn.27.08.2009r. o finansach publicznych;
-ustawa z dn.29.09.1994r. o rachunkowości;
-ustawa z dn.6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej;
-ustawa z dn.14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty posiadające upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na
postawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego (w tym ustawy z dn. 6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej). W
uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom, z którymi Administrator Danych Osobowych zawarł
umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych m. in. podmiotom świadczącym usługi w zakresie systemów
informatycznych/oprogramowania oraz operatorom pocztowym. Państwa dane osobowe będą udostępnione na wniosek osób lub
podmiotów zgodnie z ustawą z dn.11.09.2019r. Prawo zamów. publiczn..
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich poza obszar Unii Europejskiej.
7. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy (art.78 ust.4 Ustawy p.z.p.);
8. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w
przepisach Ustawy p.z.p., związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowień art.22 RODO;
10. Posiadają Państwo:
a) zgodnie z art.15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać
zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art.16 RODO- prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z Ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
c) zgodnie z art.18 RODO-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu
trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
Ciąg Dalszy inform. w 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy p.z.p.:
a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą;
b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

C.D. zapisów z 3.15) RODO obowiązek informacyjny:
.. o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego U. E. lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza
przepisy RODO;
11. Nie przysługuje Państwu:
a) zgodnie z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO- prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2025/DR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, wolnych od wad licencji na oprogramowanie Office 365 E3 oraz licencji na oprogramowanie Office 365 Business Basic lub równoważnych (kryteria równoważności są opisane w punkcie 2).
2. Zamawiający wymaga dostarczenia 135 sztuk licencji oprogramowania Office 365 E3 dla Instytucji rządowych oraz 90 sztuk licencji oprogramowania Office 365 Business Basic dla Instytucji rządowych.
3. Zamawiający nie może korzystać z licencji edukacyjnych, w związku z tym nie dopuszcza zaoferowania licencji edukacyjnych.
4. Okres ważności licencji wynosi 12 miesięcy – zgodnie z terminem dostawy i aktywacji określonym w umowie.
5. Licencje powinny współpracować z systemami operacyjnymi Windows 10/11.
6. Licencja umożliwia włączenie usługi szyfrowania poczty (AIP – Azure Information Protection).
7. Licencje muszą być przypisane do panelu administratora portal.office.com Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
8. Licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany lub uszkodzenia sprzętu). Licencje powinny mieć możliwość zmiany użytkownika.
9. Licencje muszą zawierać prawo do uaktualniania wersji zakupionego oprogramowania będącego przedmiotem Zamówienia do najbardziej aktualnej dostępnej wersji w okresie trwania umowy.
10. Wymagania dotyczące wdrożenia oprogramowania:
• Poczty e-mail ze skrzynką pocztową o rozmiarze minimalnym 50 GB,
• Minimum 1 TB przestrzeni dyskowej w usłudze OneDrive do przechowywania i udostępniania plików,
• integracja z lokalnym Active Directory,
• możliwość synchronizacji z lokalnymi rozwiązaniami oprogramowania Microsoft np.: Microsoft Office 2013 i 2016 Standard.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1.1. Punkty za kryterium „Cena brutto” (C):

1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przeliczona z wykorzystaniem następującego wzoru i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku:

Cmin
C = ------------ x 100% x 100
Cwer

Gdzie:
C – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium (C);
Cmin – oznacza najniższą cenę jednostkową brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert;
Cwer – oznacza cenę jednostkową brutto oferty badanej.
1.2.Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.
1.3. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 100.

16.2. Obliczenia punktacji, we wskazanych kryteriach oceny ofert, zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
16.3. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą otrzymanych punktów.
16.4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
16.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
16.6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 16.6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

7.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, według formuły spełnia / nie spełnia.

7.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Zamawiający nie określa warunku.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający nie określa warunku.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający nie określa warunku.

d) zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) dostawy licencji na oprogramowanie biurowe dla użytkowników o łącznej wartości wykazanych dostaw co najmniej 200.000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Uwaga nr 1
W przypadku, gdy dane dostawy (umowy) obejmują swoim zakresem również inne elementy, poza wynikającymi z treści ww. warunku, Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli w ramach tych dostaw, wartość dostaw licencji na oprogramowanie biurowe dla użytkowników wynosiła minimum 200.000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)

Uwaga nr 2
W przypadku wykazania się w zakresie zdolności technicznej doświadczeniem w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.

Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz wykazu dostaw według formuły spełnia / nie spełnia.

7.2. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku, w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu wskazujące należyte wykonanie dostawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w sprawie
wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
8.4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.4.2. wykaz dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w punkcie 7.1.2. lit. (d) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, także gdy są nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające fakt, że dostawy są należycie wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.4.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do
zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawcy
ubiegający się wspólnie. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia zawartej
umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie składających ofertę (tj. umowę konsorcjum, umowę spółki
cywilnej).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1
SWZ składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia osobno każdego z
Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie określono inaczej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, o których mowa w np. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy p.z.p, które mogą dotyczyć w szczególności następujących sytuacji:
a) zmiana postanowień Umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych / mających bezpośrednie znacznie dla realizacji przedmiotu Umowy,
b) konieczności zmiany sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz niezbędna w celu prawidłowego wykonania Umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie, gdy zmiany te nie stanowią zmian istotnych w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o przesłanki określone w przepisach art. 455 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do wprowadzenia tej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pisf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga dostarczenia oraz aktywacji Licencji, poprzez ich przypisanie do kont wskazanych przez Zamawiającego, w dniu 13 października 2025 r.

CIĄG DALSZY ZAPISÓW Z SEKCJI 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

...(Dz.U.2020.2415), należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Wyjaśnienia i uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany doręczyć Zamawiającemu przed upływem terminu wskazanego w wezwaniu do wyjaśnień lub uzupełnień w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. Wykonawca ma obowiązek podać Zamawiającemu swój adres poczty elektronicznej (email).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.