Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Brzesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nowe-brzesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2888a35e-3b4a-408d-be8a-5c8b5edb7067
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063191/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2025/2026”
A.. Zamawiający powierza Wykonawcy przewóz 7 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy i Miasta Nowe Brzesko do Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach, oraz Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach pojazdem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2025r. do 26.06.2026r. , oraz zapewnienie opieki w czasie dowozu z miejscowości:
1.)Dowóz: Rudno Dolne ( 1 osoba) , Nękanowice ( 1 osoba), Nowe Brzesko ul.Widokowa 26 ( 1 osoba), Gruszów ( 1 osoba) , Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach. ( Razem ok.42km)
2.) Odwóz: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach , Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnikach , Gruszów ( 1 osoba), Nękanowice ( 1 osoba), Nowe Brzesko ul.Widokowa 26 ( 1 osoba), Rudno Dolne (1 osoba) Razem ok.42 km)
Dowozy będą odbywać się po wyznaczonych trasach jednym pojazdem.
Usługa będzie realizowana na podstawie ilości przebytych kilometrów oraz dni w których będą dowożone dzieci do szkół zgodnie z kalendarzami roku szkolnego 2025/2026 zatwierdzanymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149234,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219035,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149234,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBM-MED Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130250778
7.3.3) Ulica: Widoma 32A
7.3.4) Miejscowość: Iwanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149234,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Miasta Jordanowa wraz z opieką w 2026 roku
- "Świadczenie usługi transportu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" w Gołdapi w okresie 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Gierałtowice do szkół i placówek oświatowych w 2026 roku
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2026
- "PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2026 r."
- Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





