eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Powtórzenie podobnych robót budowlanych do umowy Nr RZP.272.46.47.2021 z dnia 5 listopada 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Powtórzenie podobnych robót budowlanych do umowy Nr RZP.272.46.47.2021 z dnia 5 listopada 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227313200

1.5.8.) Numer faksu: 227221887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc0a151-2b96-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Powtórzenie podobnych robót budowlanych do umowy Nr RZP.272.46.47.2021 z dnia 5 listopada 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc0a151-2b96-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, gdyż takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem
oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a0a22e1c-1615-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390998,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zakres robót obejmuje m.in. w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej
ciśnieniowej wraz z przydomowymi pompowniami ścieków,
b) sporządzenie zagospodarowania na aktualnej mapie,
c) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień,
d) opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wraz z projektem
architektoniczno-budowlanym
e) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przydomowymi pompowniami
ścieków do budynków mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
f) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej atesty, aprobaty bądź certyfikaty
niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega
uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ,
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na
załącznik Nr 1
do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a mających wpływ na cenę ofertową
przedmiotu zamówienia.
3 Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do:
- uzgodnienia dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ZUDP,
- uzgodnienia dokumentacji projektowo-kosztorysowej w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji (
ZWiK ) w Ożarowie Mazowieckim,
- uzgodnienia trasy przyłącza z właścicielami poszczególnych posesji,
- pełnienia nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację projektową,
- pełnienia nadzoru nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację projektową.
4 Łączna przewidywana ilość przyłączy kanalizacyjnych: ok. 50 sztuk, zlokalizowanych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki, między innymi w miejscowościach: Płochocin, Święcice,
Wolica, Orły, Gołaszew, Koprki, Ołtarzew, Kaputy.
Teren na którym planowana jest inwestycja znajduje się głównie w zachodniej części Gminy Ożarów Mazowiecki.
Inwestycja będzie realizowana na działkach prywatnych z włączeniami do istniejącej infrastruktury zlokalizowanej w drogach publicznych stanowiących między innymi własność Gminy Ożarów Mazowiecki.
Przyłącza muszą być wykonywane w systemie ciśnieniowym na odcinku od przydomowej pompowni ścieków zlokalizowanej na terenie posesji do włączenia w istniejący rurociąg tłoczny zlokalizowany w istniejący zbiorczy system kanalizacji tłocznej.
Przyłącza kanalizacyjne należy budować z rur polietylenowych PE 100 o średnicy zewnętrznej 50 mm PN 10 SDR17 wraz z przydomowymi pompowniami PP o średnicy zbiornika 800 mm i wysokości 2,5 m, z włazem wraz z wyposażeniem, skrzynkami sterowania i automatyki,
kanałami zasilającymi od skrzynek do pomp.
5 Trasy przyłączy oraz pomiarów wysokościowych powinien zinwentaryzować uprawniony geodeta.
6 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
7 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z materiałów dostarczonych w całości przez Wykonawcę, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty
bezpieczeństwa.
8 Wykonawca przed rozpoczęciem robót na danej posesji zobowiązany będzie do poinformowania jej właściciela o terminie wykonywania prac i zasad pracy na terenie prywatnym oraz do ustalenia trasy przyłącza z właścicielami poszczególnych posesji.
9 Nie ograniczając się do wymienionych w pkt. 4 SWZ robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym, (zwanym także PFU) Wykonawca w ramach ceny ofertowej brutto, zaprojektuje i wykona wszystkie roboty budowlane
niezbędne do funkcjonowania całego zadania inwestycyjnego jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
10 Szczegółowe informacje na temat zakresu robót zostały zawarte w PFU oraz przedmiarze robót.
11 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składa się:
- ( PFU ) program funkcjonalno – użytkowy zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)
- przedmiar robót ( który należy traktować pomocniczo, nadrzędną rolę stanowi PFU ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stanisław Bystrzycki INSBUD

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRI INSBUD-BIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340020866

7.3.3) Ulica: Inżynierska 3

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji umowy wynosi 5 miesięcy nie później jednak niż do dnia 31 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.