Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00275803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dźwigu osobowego wraz z wykonaniem szybu windowego w ramach zadania: „Likwidacja barier architektonicznych SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę dwuprzystankowej platformy do transportu osób ....”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297437669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b039d4a4-1416-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dźwigu osobowego wraz z wykonaniem szybu windowego w ramach zadania: „Likwidacja barier architektonicznych SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę dwuprzystankowej platformy do transportu osób ....”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b039d4a4-1416-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034804/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Likwidacja barier architektonicznych w SPZZOZ w WYSZKOWIE poprzez budowę dwuprzystankowej platformy do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Dostawa dźwigu osobowego wraz z wykonaniem szybu windowego
w ramach zadania: „Likwidacja barier architektonicznych SPZZOZ w Wyszkowie poprzez budowę dwuprzystankowej platformy do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo do Poradni Leczenia Uzależnień na ul. Gen. Józefa Sowińskiego 61/9, na podstawie udzielonego pozwolenia na budowę pn. Rozbudowa Pawilonu Handlowo Usługowego – dobudowa dźwigu dla osób niepełnosprawnych do Poradni Leczenia Uzależnień”
2. Miejsce realizacji: SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN 1,07-200 Wyszków .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
roboty budowlane polegające na budowie dwuprzystankowej platformy do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo do Poradni Leczenia Uzależnień na ul. Gen. Józefa Sowińskiego 61/9 w Wyszkowie. Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, dostawa, montaż i uruchomienie nowego dźwigu. Opracownie instrukcji eksploatacji i konserwacji zamontowanego urządzenia. Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji dopuszczających urzadzenie do użytkowania w tym pozwolenie na użytkowanie i protokół dopuszczenia urządzenia dźwigowego do eksploatacji z Urzędu Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i Załacznik nr 5.
4. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego.
5. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia:
1) 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury,
2) faktura może zostać najwcześniej wystawiona w dniu podpisaniu bez uwag Protokołu odbioru końcowego.
6. Wykonawca zapewni na okres obowiązywania umowy Polisy Ubezpieczeniowe obejmujące
odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł.- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie jego spełnienie.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, w tym w szczególności osobami z uprawieniami budowlanymi do kierowania robotami.
8. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z polskim prawem, a w szczególności poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2023.682)
2) Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz.U.2022.1710).
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych.
4) Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
( t.j. Dz.U.2022.2240).
5) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r.. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (t.j. Dz.U.2016.811).
6) Polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie zharmonizowane z dyrektywą 95/16/WE dla dźwigów elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
- "Wykonanie przeglądów kominiarskich i audytów energetycznych budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Wyszków w ramach projektu "Mazowsze bez smogu" w 2025 r."
- "Budowa tężni solankowej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku" w ramach programu: ,,Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu - Mazowsze dla klimatu 2025".
- "Obsługa bankowa gminy i jej jednostek na lata 2026-2030"
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku na dz. 66/4 obręb 2 m. Pieniężno na cele magazynowe obrony cywilnej
- Budowa pomieszczeń magazynowych z funkcją garażową
- Prace i roboty budowlane dostosowujące pomieszczenia do wymagań związanych z instalacją nowo-zakupionej aparatury w Instytucie Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie
- Zaproj. i wyk. robót bud. w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz montaż wind osobowych w PANS w Chełmie w ramach projektu pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0" - II edycja
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót budowlanych polegających na rozbudowie pomnika, w ramach zadania pn.: "POMNIK LOSÓW OJCZYZNY - PAMIĘCI ORĘŻA POLSKIEGO".
- Montaż instalacji OZE w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Górkach Śląskich
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.