eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninZakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram
Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram
Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6961cfac-3de7-4dc9-831d-de6060558dd2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021773/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób
niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Margoninie współfinansowana przez
PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych o
następujących parametrach:
1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025., nie rejestrowany nie używany, nie powystawowy,
przystosowany do przewozu 9 osób (8+1), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim (osoba pozostaje na wózku
inwalidzkim w trakcie jazdy) ze stopniem wejściowym wysuwanym bocznym oraz najazdem do wózka inwalidzkiego
2) homologacja auta podstawowego i skompletowanego (jeżeli dotyczy) oraz dokumenty umożliwiające rejestrację jako
samochód do przewozu osób niepełnosprawnych
3) dopuszczalna masa całkowita do 3,5 Mg
4) silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 180 KM z turbodoładowaniem,
5) pojemność silnika nie mniej niż 1900 cm3
6) rodzaj paliwa - ON,
7) skrzynia biegów – manualna minimum 5- cio stopniowa (dopuszczalna automatyczna)
8) norma emisji spalin – min. Euro VI
9) wspomaganie układu kierowniczego,
10) regulacja kolumny kierowniczej,
11) poduszka powietrzna przednia kierowcy i pasażera,
12) wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa,
13) lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie sterowane szyby – przód,szyba przednia
podgrzewana,
14) elektryczne szyby przednie
15) podgrzewana tylna szyba z wycieraczką
16) lampy ksenonowe lub na diodach LED
17) Radio, Bluetooth, odtwarzacz MP3/CD, gniazdo USB,
18) obrotomierz,
19) oświetlenie w podsufitce,
20) oświetlenie przedziału pasażerskiego,
21) przednie światła p/mgielne,
22) centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm,
23) dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu(dogrzewacz)
24) regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach,
25) przesuwane prawe drzwi boczne, przeszklone,
26) boczny wysuwany lub na stałe, schodek antypoślizgowy przy drzwiach przesuwnych i uchwyt wewnętrzny ułatwiający
wsiadanie (minimum 1000 mm)
27) drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone
28) pełne przeszklenie samochodu.
29) klimatyzacja dwustrefowa (przód i tył pojazdu)
30) ogrzewanie przestrzeni kierowcy i pasażerskiej - niezależne Vebasto
31) czujniki parkowania fabryczne z tyłu i przodu
32) immobiliser
33) pełnowymiarowe koło zapasowe,
34) lakier zwykły – kolor do ustalenia z zamawiającym
35) hamulce tarczowe przód i tył,
36) felgi stalowe 16” z oponami zimowymi i letnimi wraz z kołpakami
37) chlapacze przód i tył
38) dywaniki gumowe przód,
39) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu oraz dopuszczenie do ruchu
40) stanowisko do mocowania wózka inwalidzkiego wraz z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego oraz
osoby podróżującej na wózku.
41) podsufitka tapicerowana;
42) tapicerka foteli w pojeździe materiałowa w ciemnym kolorze – kolor do uzgodnienia z zamawiającym
43) podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu,
44) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.
45) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważny),
46) system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (ASR lub równoważny)
47) system stabilizacji tory jazdy (ESP lub równoważny,)
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00320830 z dnia 2025-07-11
2025-07-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
48) winda elektrycznie homologowana przez UDT przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych.
49) system podziału siły hamowania ( EBD lub równoważny)
50) system ułatwiający ruszanie pod górę (HSA lub równoważny)
51) trzy rzędy siedzeń ( w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwusoosobowy, drugi i trzeci rząd składane i wyjmowane)
Fotele tapicerowane, z regulowanymi oparciami i trzypunkotowymi pasami bezpieczeństwa
52) wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójką ostrzegawczy, apteczka
pierwszej pomocy.
53) klimatyzacja automatyczna
54) uchylne szyby w drzwiach bocznych
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
1) pełna gwarancja mechaniczna - minimum 24 miesiące,
2) gwarancja na perforację blach - minimum 10 lat,
3) gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy,
4) assistance - minimum 12 miesięcy
Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego z obsługi pojazdu i urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji
Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
Wypełniona tabela z Załącznika nr 4 do SWZ stanowi część oferty (należy złożyć wraz z
ofertą).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący
załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SWZ,
b) być fabrycznie nowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 04 sierpnia 2025r. do godziny składania ofert tj. do godziny 10:00 w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła jedna oferta. Cena oferty tj. 266 000,00 zł brutto przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 209 300,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.