eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoLikwidacja barier transportowych - zakup samochodu osobowego - dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych – zakup samochodu osobowego – dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Podzamek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890540974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podzamek 28

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748672809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-podzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-podzamek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3aded76-7239-4c7a-a403-c63ead97514e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność w ramach DPS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych – zakup samochodu osobowego – dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3aded76-7239-4c7a-a403-c63ead97514e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088639/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Likwidacja barier transportowych – zakup samochodu osobowego – dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.TP.271.3.2025.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus z pełnym wyposażeniem, 9 osobowego (8 pasażerów + 1 kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych obejmująca zadanie pod nazwą „Likwidacja barier transportowych – zakup samochodu osobowego – dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich”.
Pojazd powinien spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski dotyczące dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego oraz być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Mini-stra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.) i posiadać wszystkie świadectwa homologacji oraz wymagane certyfikaty umożliwiające rejestrację pojazdu jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 3 osób na wózku inwalidzkim, wydane przez ustawowo uprawnione organy.
Zamawiający przewiduje średni roczny przebieg pojazdu w granicach 25-30 tys. km.
Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON – Państwowy
Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych.
Szczegółowy wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie oraz pozostałe wymogi zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Minimalne wymagania techniczne i użytkowe samochodu.
- Minimum 3 stanowiska dla wózka inwalidzkiego
- Mocowanie dla wózka inwalidzkiego oraz pasy 3-punktowe zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim.
- Zestaw pasów bezpieczeństwa oraz pasów mocujących wózek
- Wózek montowany zamiennie z siedzeniami lub za siedzeniami bez konieczności demontażu III rzędu siedzeń
- Szyny zamontowane w podłodze do których będzie montowany II i III rząd siedzeń (ułatwiające przesuwanie foteli)
- Oznakowanie pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Stopień pomocniczy zamontowany na stałe pod drzwiami bocznymi z prawej strony rozkładany elektrycznie ułatwiający wsiadanie osobom niepełnosprawnym
- Rampa najazdowa do wprowadzenia wózków inwalidzkich (posiadająca niezbędne atesty, składana ręcznie, aluminiowa, przeciwpoślizgowa)

1. Rodzaj pojazdu:
a) Samochód fabrycznie nowy – rok produkcji 2025
b) Ilość miejsc siedzących 9 (1 kierowca + 8 pasażerów):
c) Długość całkowita pojazdu: min. 5950 mm maks. 6000 mm
d) Rozstaw osi: min 3750 mm
e) Wysokość całkowita pojazdu min. 2500 mm maks. 2600 mm
f) Szerokość pojazdu bez lusterek min. 2050 mm maks. 2100 mm
g) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3,5 tony, umożliwiająca kierowanie pojazdem na podstawie uprawnień prawa jazdy kategorii „B”
2. Wygląd wewnętrzny i zewnętrzny:
a) Kolor nadwozia: srebrny metalizowany
b) Prawe drzwi boczne dla pasażerów
c) Elektryczne przednie szyby
d) Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, szyby boczne i tylne przyciemniane fabrycznie
e) Tylne drzwi dwuskrzydłowe na zawiasach, przeszklone o kącie otwarcia 200 st. z ogranicznikiem przy 90 st. z wycieraczkami i podgrzewaną szybą
f) Formowana podsufitka
g) Tapicerka foteli materiałowa w kolorze ciemnym
h) Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości siedziska oraz pochylenia oparcia
i) Obok fotela kierowcy: ława dwuosobowa
3. Silnik:
a) Wysokoprężny (diesel), spełniający normę spalin EURO 6,2 umieszczony z przodu, o mocy co najmniej 150 KM
b) Pojemność co najmniej 1950 cm3
c) Napęd na przednie koła
4. Wyposażenie minimum:
a) Skrzynia biegów automatyczna
b) Wspomaganie układu kierowniczego
c) ABS z systemem awaryjnego hamowania
d) EBD elektroniczny rozdział siły hamowania
e) Kontrola trakcji
f) ESC elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy
g) System wspomagający ruszanie pod górę
h) Wycieraczki przedniej szyby automatyczne z czujnikiem deszczu
i) Tempomat
j) System kontroli pasa ruchu
k) System zapobiegający kolizjom (kamera)
l) System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
m) Tylne czujniki parkowania
n) Zewnętrzne tylne oświetlenie LED
o) Przednie czujniki parkowania
p) Kamera cofania
q) Przednie światła przeciwmgielne
r) Elektroniczny układ wspomagania kierownicy
s) Funkcja ostrzegania o hamowaniu awaryjnym
t) Funkcja wyboru trybu jazdy
u) Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
v) Komputer pokładowy
w) Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane
x) Podgrzewana przednia szyba
y) Tempomat
z) Koła pojedyncze
aa) System ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania
bb) System auto start-stop
cc) System kontroli obciążenia pojazdu
dd) Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku
ee) Układ poprawiający stabilność na zakrętach
ff) Układ ułatwiający ruszanie pod górę
gg) Układ wspomagania awaryjnego hamowania
hh) Zbiornik paliwa – min. 70 litrów
ii) Minimum 3 stanowiska dla wózka inwalidzkiego
jj) Mocowanie dla wózków inwalidzkich oraz pasy 3-punktowe zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim
kk) Zestaw pasów bezpieczeństwa oraz pasów mocujących wózek
ll) Wózek montowany zamiennie z siedzeniami lub za siedzeniami bez konieczności demontażu III rzędu siedzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276501,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005440

7.3.3) Ulica: Strzegomska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-428

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.