Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00287045/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00297619/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00300085/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00387490/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14)6621437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8fa212b-5256-48a4-be02-9cf78290f7411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8fa212b-5256-48a4-be02-9cf78290f741
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038795/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego, na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024, zawartej w dniu 19.03.2025 r., pomiędzy NFZ z siedzibą w Warszawie, a SP ZOZ w Brzesku.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-30/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135219,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Meble medycznePrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21290,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Wagi lekarskiePrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 15486,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Różne urządzenia i produkty medycznePrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7526,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Różne urządzenia i produkty medycznePrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10035,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Manekiny do ćwiczeńPrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 4319,18 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRPPrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 6858,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Oczyszczacz powietrzaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
4.5.5.) Wartość części: 9221,31 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Urządzenia do monitorowania czynności sercaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku – Poradnia Lekarza Rodzinnego - Ośrodek Zdrowia w Jadownikach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz ofertowy szczegółowy stanowiący Załącznik nr 1 i wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 77576,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20246,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20246,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20246,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medcomplex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362607411
7.3.3) Ulica: Mełgiewska 9F/4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20246,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18295,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18295,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18295,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDCOMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362607411
7.3.3) Ulica: Mełgiewska 9F/4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18295,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8748,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medeir Przemysław Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080271900
7.3.3) Ulica: Ochla-Niedźwiedzia 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8748,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12787,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12787,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12787,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medeir Przemysław Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080271900
7.3.3) Ulica: Olcha-Niedźwiedzia 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12787,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medeir Przemysław Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080271900
7.3.3) Ulica: Ochla-Niedżwiedzia 8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-006
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4994,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4994,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4994,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrex Diagnostics Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008106815
7.3.3) Ulica: Al. Stanów Zjednoczonych 61A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-028
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4994,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu , tj. do dnia 03.07.2025 w ramach zadania nr 7-Oczyszczacz powietrza , ofertę złożył Wykonawca Jacek Majewski, prowadzący działalność pod firmą P.P.H.U. Jacek Majewski. Wtoku badania ww. oferty Zamawiający ustalił iż oferta złożona przez ww Wykonawcę podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Mając na uwadze powyższe , jako jedyna oferta złożona na zadanie nr 7 podlega odrzuceniu , Zamawiający na podstawie art.255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił nin.postępowanie w ramach ww zadania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postepowaniu , tj do dnia 03.07.2025r, w ramach zadania nr 8 -Urządzenia do monitorowania czynności serca , ofertę złożyli Wykonawcy: ASPEL S.A. z siedzibą w Zabierzowie oraz Cedical Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wtoku badania ww ofert , Zamawiający ustalił , iż oferty złożone prze ww Wykonawców podlegały odrzuceniu na podstawie art.226 ust.1 pkt 5) ustawy , ich treśc jest niezgodna z warunkami zamówienia. Mając na uwadze powyższe, że wszystkie złożone oferty na zadanie nr 8 podlegały odrzuceniu, Zamawiający na podstawie art.255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił nin. postępowanie w ramach ww. zadania.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu brzeskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- REMONT WYMIANA USZKODZONEGO POKRYCIA DACHU Z PŁYT POLIWĘGLANOWYCH NA BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BRZESKU
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brzesku
- zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki.
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz nowej przyczepy hakowej do pracy z ciągnikiem rolniczym"
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu z podnośnikiem koszowym"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (2)Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa sprzętu medycznego dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 2 części.
- Dostawa wyposażenia medycznego (taboret, wózek inwalidzki, stojak na kroplówki itp..) na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku COZL w ramach darowizny Fundacji DKMS.
- DOSTAWA TAŚMY DEDYKOWANEJ DO ZAKLEJARKI TAŚMOWEJ IPI - PATHOTAPE
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Doposażenie Centrum Świadczeń Zdrowotnych w Barczewie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Jerzego Pióro w Dobrym Mieście
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.