Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293387/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00302257/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00306624/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5907c23b-1e05-45e5-bd5d-5c53fff068d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338718,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp.
2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 2 do SWZ asortymentu, z zastrzeżeniem, że zmiana ilości (zwiększenie) dla danej pozycji nie przekroczy 10% pierwotnej ilości wskazanej w powyższym załączniku.
4. Podane w załączniku nr 2 do SWZ ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą Wykonawcy zgodnie z ust. 3 niniejszego Rozdziału, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu maksymalnej wartości wskazanej w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość przedmiotu umowy wyniesie 70% całkowitego wynagrodzenia, określonego w umowie.
6. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do SWZ nazwę producenta każdego oferowanego produktu.
8. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio
z wykonywanymi dostawami tj. w szczególności:
a) realizowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 pojazdem wyposażonym w windę rozładunkową, na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się przy
ul. Bieławin 5 w Chełmie;
b) rozładowanie i ustawienie zamówionego asortyment w miejscu wskazanym przez obsługę magazynu Zamawiającego;
c) nieodpłatne udostępnienie wszelkich niezbędnych pojemników (bez kosztów udostępnienia), w których dostarczane będą materiały stanowiące przedmiot postępowania oraz odbiór na własny koszt pojemników zwrotnych. W przypadku wady opakowania wymienienie ich na nieuszkodzone na własny koszt;
d) dostarczenie wraz z pierwszą dostawą karty charakterystyki wszystkich produktów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, systematyczne aktualizowanie (w przypadku zmian lub dezaktualizacji). Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną dla kart charakterystyki.
9. Wszystkie materiały eksploatacyjne wymienione w ofercie Wykonawcy powinny być dopuszczone do obrotu
i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Zasady zamawiania, rozliczania i płatności zawiera załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie dostarczenie produktów o parametrach tożsamych z parametrami jakościowymi produktów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (równoważny skład chemiczny oraz właściwości fizyczne takie same jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ).
12.1. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale V SWZ, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wszystkie parametry jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty, w ramach niniejszego postępowania, podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadz. praktyk zawodowych z przedm. Opieka i edukacja terapeutyczna w chorobach przewlekłych - choroba nowotworowa dla studentów kier. Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akadem. 2025/2026
- Termomodernizacja pawilonu zakwaterowania osadzonych "D" i budynku administracji wraz z rozbudową wymiennikowni w Zakładzie Karnym w Chełmie
- "Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria i pielęgniarstwo psychiatryczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Zaprojektowanie i wyk robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz montaż wind osobowych w PANS w Chełmie w ramach proj. pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej tomografu komputerowego OPTIMA 660 i rezonansu magnetycznego 1.5T OPTIMA MR360
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych i sprzętu ratowniczego
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych oraz płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli, quadów i łodzi.
- Dostawa płynu hydraulicznego o kodzie NATO H-544
- DOSTAWA URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I RTV
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.