eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ołdrzychowice Kłodzkie › Wyposażenie kotłowni budynku Biblioteki Publicznej Gminy Kłodzko w Jaszkowej Górnej 71 w instalacje pomp ciepła z podłączeniem do instalacji wewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie kotłowni budynku Biblioteki Publicznej Gminy Kłodzko w Jaszkowej Górnej 71 w instalacje pomp ciepła z
podłączeniem do instalacji wewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Gminy Kłodzko z/s w Ołdrzychowicach Kłodzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: BPGK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890525182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłodzka 20

1.5.2.) Miejscowość: Ołdrzychowice Kłodzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-360

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746474161 lub 748689207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg-bpgk@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bibliotekagmina.klodzko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Biblioteka Publiczna Gminy Kłodzko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Biblioteka Publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie kotłowni budynku Biblioteki Publicznej Gminy Kłodzko w Jaszkowej Górnej 71 w instalacje pomp ciepła z
podłączeniem do instalacji wewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e11dd97-16eb-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00228941/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie kotłowni budynku Biblioteki Publicznej Gminy Kłodzko w Jaszkowej Górnej 71 w instalacje pomp ciepła z podłączeniem do instalacji wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Czysta energia – budowa infrastruktury do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby uczestników klastra energii ARES" Oś priorytetowa 3 Działanie 3.1 Schemat 3.1.A (Cała nazwa projektu z uwagi na ograniczoną ilość znaków zawarta w SWZ)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPGK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 637553,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie kotłowni budynku Biblioteki Publicznej Gminy Kłodzko w Jaszkowej Górnej 71 w
instalacje pomp ciepła z podłączeniem do instalacji wewnętrznych.
W wyniku realizacji zadania budynek biblioteki zostanie wyposażony w nowoczesne i ekologiczne źródło ciepła – gruntowe
pompy ciepła – 2 sztuki pracujące w systemie kaskadowym dostarczając do budynku ciepło oraz przygotowując CWU dla
użytkowników obiektu. Wybrany Wykonawca ma obowiązek sporządzić projekt z planem odwiertów dla wymienników
pionowych gruntowych. Na podstawie pisemnego pełnomocnictwa udzielonego przez Inwestora winien złożyć go do tut.
Starostwa Powiatowego i uzyskać brak sprzeciwu na zgłoszenie robót nie wymagających decyzji pozwolenia na budowę dla
tej części inwestycji.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy m.in.:
1) Wykonać projekt odwiertów i uzyskać brak sprzeciwu – czyt. powyżej,
2) Dostawy niezbędnych materiałów do realizacji zadania,
3) Wykonania odwiertów,
4) Wykonania wymiennika gruntowego,
5) Wykonania dolotu wraz z jego oznakowaniem w wykopie,
6) Odtworzenie nawierzchni po wykopach,
7) Przebicie ściany szczytowej i wprowadzenie dolotów do kotłowni,
8) Zamknięcie ściany szczytowej,
9) Demontaż i utylizacja istniejących pieców wysokoemisyjnych,
10) Demontaż pozostałych elementów kotłowni,
11) Remont pomieszczenia kotłowni i obecnego składu opału: mycie ciśnieniowe ścian i sufitu z podłogą, impregnacja,
uzupełnianie ubytków w ścianach i w sufi-cie, impregnacja materiału uzupełniającego ubytki, malowanie pomieszczeń farbą
emulsyjną akrylową,
12) Dostosowanie części instalacji elektrycznej budynku i kotłowni do nowych urzą-dzeń: wymiana głównej WLZ od
przyłącza na elewacji do Głównej Tablicy Roz-dzielczej (GTR) budynku wraz z zabezpieczeniem głównym z istniejącej linii
ka-blowej 5x10mm2 Cu na 5x25mm2 Cu i poprowadzenie wewnętrznej WLZ z GTR do Rozdzielni kotłowni (RK) przewodem
5x25mm2 Cu z wyposażeniem RK w dodatkowy podlicznik energii elektrycznej; jeżeli niezbędna to wymiana istnieją-cej
GTR na nową dopasowaną do przekrojów przewodów, wyniesienie układu po-miarowego na zewnątrz budynku przy
drzwiach wejściowych w złącze ZK wypo-sażone w RBK jako ZG i zabezpieczenie „mocowe” zalicznikowe typu T o prądzie
40A, likwidacja istniejącego ZG na elewacji, wyposażenie nowej GTR budynku w zespół przeciw pożarowego wyłącznika
prądu (DPX + cewka wyzwalacza + za-bezpieczenie wyzwalacza + wyłącznik PWP1 2 tory z diodami 1 NO i 1 NC + automatyczny
przełącznik faz dla wyłącznika PWP), oświetlenie kotłowni lampami LED – 2 sztuki, oświetlenie przed wejściem
do kotłowni zewnętrzną oprawą LED z czujnikiem ruchu.
13) Wymiana okienek w kotłowni z demontażem istniejącej/-ych krat/-y,
14) Wymiana drzwi wejściowych do kotłowni,
15) Czyszczenie i malowanie obustronne drzwi wewnętrznych pomiędzy kotłownią a istniejącym składem opału (drzwi
stalowe przesuwne),
16) Prace hydroinstalacyjne w kotłowni obejmujące przyłączenie budynku gospodarczego w nowobudowany system
grzewczy – sieć ciepłownicza wprowadzona do kotłowni – przyłącze nie wrysowane w załączone schematy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878971,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878971,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): : "Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa w Bystrzycy Kłodzkiej"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bolesław Dyc prowadzący działalność gospodarczą po nazwą Bolesław Dyc EKOTERM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8810002667

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 10 C

7.3.4) Miejscowość: Bystrzycy Kłodzkiej

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878971,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.