eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiModernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno - biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - IV



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23fef782-221a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109241/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej budynek OT w Pruszczu Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, obejmujących działkę nr 81/8 obręb 16, jednostka ewidencyjna Miasto Pruszcz Gdański, województwo pomorskie, zgodnie z projektem izolacji i podbicia fundamentów budynku (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019 r.), projektem przebudowy budynku administracyjno - biurowego, przedmiarem robót
i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w:
1) projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019 r.);
2) projekcie przebudowy budynku administracyjno-biurowego. Uwaga!!! W projekcie budowlanym znajdują się roboty budowlane, które zostały już zrealizowane. Przedmiot postępowania dotyczy tylko robót budowalnych obejmujących swoim zakresem prace przy studzienkach przyokiennych – pkt. 6.2.20, 6.2.21, 6.3.1;
3) przedmiarze robót;
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych SST-01;
5) decyzji Starosty Gdańskiego nr 346/2020 z dnia 22.04.2020r. pozwolenia na budowę;
6) decyzji Starosty Gdańskiego nr 60A/2022 z dnia 10.08.2022r. zamienne pozwolenie na budowę;
3. Zakres robót obejmuje:
1) wykonanie robót opisanych w projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy z listopada 2019r.), projekcie przebudowy i innych dokumentach stanowiących integralną część umowy;
2) wywiezieniu i utylizacja ziemi wykopanej spod fundamentów przez Wykonawcę oraz ziemi obecnie składowanej na parkingu koło budynku w ilości ok 25m3;
3) uporządkowaniu i oczyszczeniu terenu z gruzu i innych pozostałości po robotach budowlanych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach oraz przepisami wykonawczymi;
4) wykonane robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy;
5) podjęcie odpowiednich działań w celu zabezpieczenia odkrytych części fundamentów w sposób właściwy przed wpływem warunków atmosferycznych w przypadku przerw w wykonywaniu robót dłuższych niż 5 dni;
6) zabezpieczenie czujników Systemu Sygnalizacji Pożaru przed wzbudzeniem w pomieszczeniach
w których będą wykonywane prace;
7) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów, kaloryferów wewnątrz budynku,
w pomieszczeniach objętych zakresem prac;
8) zabezpieczenie jednostek wewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych wewnątrz budynku,
w pomieszczeniach objętych zakresem prac;
9) wyniesienie, zabezpieczenie i ponowne wniesienie mebli biurowych, w pomieszczeniach w których będą wykonywane prace;
10) dokonaniu relokacji jednostek zewnętrznych klimatyzatorów w przypadku braku możliwości umieszczenia ich w miejscach obecnego montażu, umieszczenie ich na bloczkach betonowych prostokątnych i przedłużenie lub wymiany na nowe przewodów miedzianych chłodniczych oraz przewodów elektrycznych. W przypadku przedłużania przewodów elektrycznych należy zastosować technologie zapobiegająca zawilgoceniu przewodów (np. złączek hermetycznych, muf żywicznych, itp.) w miejscu łączenia;
11) powiadomienie wszystkich właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, oraz instytucji przed przystąpieniem do prac;

12) wykonanie obróbek tynkarskich i murarskich w obszarze ościeży, obróbkę ościeży wraz z uszczelnieniem szczelin, ociepleniem pustych miejsc po demontażu stolarki, naprawę uszkodzonych podczas montażu elementów budynku;
13) bieżącym sprzątaniu w trakcie i po zakończeniu robót;
4. Roboty budowlane wykonywane będą w godzinach pracy Zamawiającego i w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu. W przypadku, gdy,
z uzasadnionych przyczyn, wykonanie prac w godzinach pracy Zamawiającego będzie niemożliwe lub w znaczący sposób utrudniać będzie funkcjonowanie biura Zamawiającego, Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie prac w innych godzinach lub dni wolne od pracy biura, z zastrzeżeniem, że prace będą wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 02 sierpnia 2023 r zostały złożone 3 oferty:
1) oferta nr 1 – wykonawcy Zakład Usługowo Budowlany Tech – Bud Rafał Kamiński, ul. Jana Pawła II 28, 82-220 Stare Pole z ceną 1 279 200,00 zł,
2) oferta nr 2 – wykonawcy FORI Sp. z o.o., ul. Wichrowe Wzgórza 10, 83-000 Juszkowo z ceną 592 786,15 zł,
3) oferta nr 3 – wykonawcy MSP „SMOK” Keister, Ksepka Sp. jawna, ul. Kanałowa 13, 83-200 Starogard Gdański z ceną 498 150,00 zł – odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

Najkorzystniejsza złożona oferta opiewała na kwotę 592 786,15 zł, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 265 632,84 zł brutto. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć kwoty na realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592786,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279200,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.