eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1127946

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245a0b7e-7174-464c-8e04-20bcdfd15bbd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026410/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Przygotowanie i przeprowadzenie jarmarku w ramach Elbląskiego Święta Chleba.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.63.2025.AS2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226658,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156658,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba.
2. Zakres usług, stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Wystawcy
1) przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym merytoryczne i formalnoprawne wraz z opracowaniem regulaminu jarmarku, cennika oraz formularza wystawcy;
2) zorganizowanie dostępności telefonicznej w celach informacyjnych, z 8 godzinna obsługą od dnia podpisania umowy do dnia 01.09.2025 r.
3) zapewnienie minimum 220 wystawców na każdy dzień jarmarku;
4) weryfikacja asortymentu jarmarcznego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego tj. z założeniem iż asortyment ten obejmuje towary i produkty lokalne i regionalne o charakterze rzemieślniczym. Każdy inny asortyment nie spełniający ww. warunków wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego.
5) rejestracja wystawców, pobór opłat za udział w jarmarku zgodnie z tabelą opłat przekazaną przez Zamawiającego;
6) konsultację powierzchni handlowych ze stałymi najemcami Starego Miasta oraz wyznaczenie sektorów i oznaczenie numerów stoisk fizycznie na terenie jarmarku;
7) rozmieszczanie wystawców w terenie w oparciu o przygotowany plan sytuacyjny miejsca i zapotrzebowania na energię elektryczną (oddelegowanie osób do obsługi jarmarku podczas rozstawiania wystawców od godz. 7.00 do godz. 15:00 w dzień rozpoczęcia jarmarku;
8) ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie rozmieszczania dodatkowych działań i akcji towarzyszących i trwających w czasie trwania imprezy,
9) umieszczanie bieżących aktualności na stronie internetowej XIX Elbląskiego Święta Chleba;
10) opracowanie i wydrukowanie min. 220 szt. przewodników wystawcy, zawierających niezbędne kompendium wiedzy jaką powinien posiadać każdy uczestnik jarmarku;
11) opracowanie, wydrukowanie i kolportaż ulotek z informacją dla mieszkańców i przedsiębiorców o zmianie organizacji ruchu na tydzień przed rozpoczęciem jarmarku oraz wygrodzenie stref przeznaczonych na stoiska wystawców;
12) zorganizowanie i obsługę biura wystawców na czas trwania jarmarku, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego tj. w Ratuszu Staromiejskim, ul. Stary Rynek 25 w Elblągu w godzinach trwania jarmarku wraz z zapewnieniem całodobowej obsługi telefonicznej;
13) zobowiązanie spełnienia przesłanki określającej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ust. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
14) zapewnienie osób do obsługi jarmarku, dostępnych w biurze wystawców (od 13:00 w dzień rozpoczęcia do 21:00 w dniu zakończenia jarmarku);
15) kierowanie ustawieniem wystawców na terenie jarmarku w każdy dzień;
16) Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 200 tys. zł;
17) sporządzanie dokumentacji księgowej / wystawienie faktur dla każdego wystawcy, w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy;
18) przekazanie Zamawiającemu listy wystawców w terminie 7 dni od dnia zakończenia jarmarku;
19) przekazanie Zamawiającemu 100% pobranych opłat jarmarcznych uzyskanych od wystawców;
20) ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji zadania.
II. Energia elektryczna
1) zabezpieczenie jarmarku w energię elektryczną o mocy odpowiadającej zapotrzebowaniu zgłoszonemu przez wystawców, min. 10 punktów poboru prądu o łącznej mocy min. 70kW;
2) instalacja elektryczna niezbędna do przyłączenia wystawców do sieci;
3) przygotowanie dokumentacji oraz zgłoszenie tymczasowych przyłączy elektrycznych do sieci energetycznej;
4) zapewnienie tymczasowej trój-fazowej infrastruktury elektrycznej na terenie jarmarku niezbędnej do przyłączenia wszystkich wystawców do sieci elektrycznej w zakresie zgłoszonego zapotrzebowania w sposób umożliwiający bezpieczne poruszanie się pieszych i zmotoryzowanych po terenie jarmarku;
5) przyłączenie i odłączenie od sieci elektrycznej wystawców, którzy zadeklarowali zapotrzebowanie na prąd oraz wnieśli stosowane opłaty z tego tytułu;
6) zapewnienie obsługi elektrycznej jarmarku w okresie min. 1 dzień przed rozpoczęciem jarmarku, w czasie jego trwania i min. 1 dzień po zakończeniu jarmarku przez min. 2 osoby, posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym (D);
III. Zajęcie dróg w sposób szczególny
1) opracowanie dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i zezwoleń na zajęcia dróg w sposób szczególny;
2) fizyczna zmiana organizacji ruchu na czas trwania jarmarku zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją;
3) zorganizowanie zapór zgodnie z zatwierdzoną dokumentacja z zapewnioną możliwością fizycznego zamknięcie drogi na całej jej szerokości jak również tymczasowego otwarcia zapory;
4) zapewnienie osób do dozoru fizycznego i obsługi każdej zapory przez cały czas trwania imprezy.
5) zapewnienie łączności pomiędzy osobami zabezpieczenia zapór a Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MERLIN Andrzej Duszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782398923

7.3.3) Ulica: Portowa 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy 8.3.)
Termin organizacji jarmarku:
20.08.2025 – 15:00 – 20:00
21.08.2025 – 10:00 – 20:00
22.08.2025 – 10:00 – 23:00
23.08.2025 – 10:00 – 23:00
24.08.2025 – 10:00 – 21:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.