Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302283/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11279461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245a0b7e-7174-464c-8e04-20bcdfd15bbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026410/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Przygotowanie i przeprowadzenie jarmarku w ramach Elbląskiego Święta Chleba.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.63.2025.AS2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226658,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156658,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba.
2. Zakres usług, stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Wystawcy
1) przygotowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym merytoryczne i formalnoprawne wraz z opracowaniem regulaminu jarmarku, cennika oraz formularza wystawcy;
2) zorganizowanie dostępności telefonicznej w celach informacyjnych, z 8 godzinna obsługą od dnia podpisania umowy do dnia 01.09.2025 r.
3) zapewnienie minimum 220 wystawców na każdy dzień jarmarku;
4) weryfikacja asortymentu jarmarcznego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego tj. z założeniem iż asortyment ten obejmuje towary i produkty lokalne i regionalne o charakterze rzemieślniczym. Każdy inny asortyment nie spełniający ww. warunków wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego.
5) rejestracja wystawców, pobór opłat za udział w jarmarku zgodnie z tabelą opłat przekazaną przez Zamawiającego;
6) konsultację powierzchni handlowych ze stałymi najemcami Starego Miasta oraz wyznaczenie sektorów i oznaczenie numerów stoisk fizycznie na terenie jarmarku;
7) rozmieszczanie wystawców w terenie w oparciu o przygotowany plan sytuacyjny miejsca i zapotrzebowania na energię elektryczną (oddelegowanie osób do obsługi jarmarku podczas rozstawiania wystawców od godz. 7.00 do godz. 15:00 w dzień rozpoczęcia jarmarku;
8) ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie rozmieszczania dodatkowych działań i akcji towarzyszących i trwających w czasie trwania imprezy,
9) umieszczanie bieżących aktualności na stronie internetowej XIX Elbląskiego Święta Chleba;
10) opracowanie i wydrukowanie min. 220 szt. przewodników wystawcy, zawierających niezbędne kompendium wiedzy jaką powinien posiadać każdy uczestnik jarmarku;
11) opracowanie, wydrukowanie i kolportaż ulotek z informacją dla mieszkańców i przedsiębiorców o zmianie organizacji ruchu na tydzień przed rozpoczęciem jarmarku oraz wygrodzenie stref przeznaczonych na stoiska wystawców;
12) zorganizowanie i obsługę biura wystawców na czas trwania jarmarku, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego tj. w Ratuszu Staromiejskim, ul. Stary Rynek 25 w Elblągu w godzinach trwania jarmarku wraz z zapewnieniem całodobowej obsługi telefonicznej;
13) zobowiązanie spełnienia przesłanki określającej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ust. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
14) zapewnienie osób do obsługi jarmarku, dostępnych w biurze wystawców (od 13:00 w dzień rozpoczęcia do 21:00 w dniu zakończenia jarmarku);
15) kierowanie ustawieniem wystawców na terenie jarmarku w każdy dzień;
16) Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 200 tys. zł;
17) sporządzanie dokumentacji księgowej / wystawienie faktur dla każdego wystawcy, w ciągu 14 dni od zakończenia imprezy;
18) przekazanie Zamawiającemu listy wystawców w terminie 7 dni od dnia zakończenia jarmarku;
19) przekazanie Zamawiającemu 100% pobranych opłat jarmarcznych uzyskanych od wystawców;
20) ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji zadania.
II. Energia elektryczna
1) zabezpieczenie jarmarku w energię elektryczną o mocy odpowiadającej zapotrzebowaniu zgłoszonemu przez wystawców, min. 10 punktów poboru prądu o łącznej mocy min. 70kW;
2) instalacja elektryczna niezbędna do przyłączenia wystawców do sieci;
3) przygotowanie dokumentacji oraz zgłoszenie tymczasowych przyłączy elektrycznych do sieci energetycznej;
4) zapewnienie tymczasowej trój-fazowej infrastruktury elektrycznej na terenie jarmarku niezbędnej do przyłączenia wszystkich wystawców do sieci elektrycznej w zakresie zgłoszonego zapotrzebowania w sposób umożliwiający bezpieczne poruszanie się pieszych i zmotoryzowanych po terenie jarmarku;
5) przyłączenie i odłączenie od sieci elektrycznej wystawców, którzy zadeklarowali zapotrzebowanie na prąd oraz wnieśli stosowane opłaty z tego tytułu;
6) zapewnienie obsługi elektrycznej jarmarku w okresie min. 1 dzień przed rozpoczęciem jarmarku, w czasie jego trwania i min. 1 dzień po zakończeniu jarmarku przez min. 2 osoby, posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym (D);
III. Zajęcie dróg w sposób szczególny
1) opracowanie dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i zezwoleń na zajęcia dróg w sposób szczególny;
2) fizyczna zmiana organizacji ruchu na czas trwania jarmarku zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją;
3) zorganizowanie zapór zgodnie z zatwierdzoną dokumentacja z zapewnioną możliwością fizycznego zamknięcie drogi na całej jej szerokości jak również tymczasowego otwarcia zapory;
4) zapewnienie osób do dozoru fizycznego i obsługi każdej zapory przez cały czas trwania imprezy.
5) zapewnienie łączności pomiędzy osobami zabezpieczenia zapór a Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MERLIN Andrzej Duszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782398923
7.3.3) Ulica: Portowa 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA MERLIN ANDRZEJ DUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA MERLIN ANDRZEJ DUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-01SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin organizacji jarmarku:
20.08.2025 – 15:00 – 20:00
21.08.2025 – 10:00 – 20:00
22.08.2025 – 10:00 – 23:00
23.08.2025 – 10:00 – 23:00
24.08.2025 – 10:00 – 21:00
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup i montaż wykładziny mobilnej do piłki ręcznej i piłki siatkowej z wymiennym środkiem
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabudowy powierzchni polskiego stoiska informacyjno-promocyjnego podczas targów Gulfood 2026 w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w dniach 26-30 stycznia 2026 r.
- Świadczenie usługi sprzedaży bezpośredniej oraz nadzoru nad ekspozycjami oraz osobami zwiedzającymi wystawy i uczestniczącymi w wydarzeniach
- Pełnienie funkcji Koordynatora targów edukacyjnych, Asystenta targów, Specjalisty ds. organizacji spotkań zawodoznawczych, Specjalisty ds. dni otwartych, Specjalisty ds. koordynacji wizyt studyjnych
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedzin sztuk wizualnych, designu oraz kulinariów dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





