Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00298220/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Z ZSCL lepszy start zawodowy – zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Czerwionce-Leszczynach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272839878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs@powiatrybnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.zscl.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Z ZSCL lepszy start zawodowy – zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-725462dc-d36a-499b-a181-1290b7dc64ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045736/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021- 2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla działania FESL.10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCL.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych, w tym m.in.:
1) meble do pracowni sieci komputerowych:
a) krzesło do pracowni sieci komputerowych - 17 szt.,
b) stolik komputerowy 700/800 z półką do pracowni sieci komputerowych - 18 szt.,
c) fotel komputerowy do pracowni sieci komputerowych - 1 szt.;
2) meble do pracowni produkcji reklamy:
a) krzesło uczniowskie do pracowni produkcji reklamy - 20 szt.,
b) biurko uczniowskie do pracowni produkcji reklamy - 16 szt.,
c) fotel komputerowy do pracowni produkcji reklamy - 1 szt.,
d) biurko nauczyciela rogowe do pracowni produkcji reklamy - 1 szt.,
e) zestaw mebli do pracowni produkcji reklamy - 1 szt.;
3) meble do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych:
a) krzesło uczniowskie do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 32 szt.,
b) biurko uczniowskie do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 16 szt.,
c) fotel komputerowy do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 1 szt.,
d) biurko nauczyciela do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 1 szt.,
e) zestaw mebli do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 1 szt.,
f) stolik uczniowski - wyspa do pracowni projektowania, tworzenia i testowania aplikacji desktopowych - 8 szt.,
g) szafa aktowa metalowa - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39112000-0 - Krzesła
39111100-4 - Siedziska obrotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.07.2025 r. zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę Cezas-Glob sp. z o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn. Wyznaczono termin oraz sposób podpisania umowy, informując o tym wykonawcę w dniu 28.07.2025 r. W odpowiedzi z dnia 29.07.2025 r. wykonawca poinformował, iż odstępuje od podpisania umowy.Zamawiający nie skorzystał z prawa ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, wobec czego zaszła przesłanka unieważnienia postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Zakup zestawów namiotów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





