Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246541/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przygotowaniu, zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Spersonalizowanej Platformy Edukacyjnej (SPE) do obsługi procesu peer-tutoringu dla CDDiT UG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na przygotowaniu, zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Spersonalizowanej Platformy Edukacyjnej (SPE) do obsługi procesu peer-tutoringu dla CDDiT UG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03313043-d7ee-4565-a2d7-380b74719a3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.24.2025.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Spersonalizowanej Platformy Edukacyjnej, zwanej dalej „SPE”, do obsługi procesu peer-tutoringu dla Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu Uniwersytetu Gdańskiego – na potrzeby realizacji projektu pt. „Transformacje kompetencji w uniwersytecie: peer-tutoring jako kluczowy element wsparcia rozwoju studentów”, zwana dalej „usługą”.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72000000-5 (usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia),
80533100-0 (usługi szkolenia komputerowego).
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, zwany dalej „OPZ”.
4. Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowane zgodnie z poniższymi Etapami, których szczegółowy opis zawarty jest w OPZ:
1) Etap I - Opracowanie Projektu SPE.
2) Etap II - Opracowanie i wdrożenie wersji Minimum Viable Product (MVP) SPE.
3) Etap III – Opracowanie i wdrożenie wersji produkcyjnej SPE.
4) Etap IV – Świadczenie usługi zapewnienia ciągłości działania SPE w okresie gwarancji.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
6. Terminy lub zwroty użyte w SWZ oraz załącznikach do SWZ posiadają znaczenie podane w słowniku pojęć – załączniku nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, w sposób profesjonalny, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ z załącznikami, obowiązującymi przepisami prawa, najlepszymi praktykami w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania systemów informatycznych, zgodnie z zasadami sztuki i wiedzy technicznej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
8. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVII SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 12 projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.), zawarte są w § 8 projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eduexpert Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562313418
7.3.3) Ulica: Kociewska 22a
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – Opracowanie projektu SPE: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2) Etap II – Opracowanie i wdrożenie wersji MVP SPE: do 18 tygodni od dnia podpisania przez Strony
bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu I.
3) Etap III – Opracowanie i wdrożenie wersji produkcyjnej SPE: najpóźniej do 12.05.2026 r.
4) Etap IV – Świadczenie usługi zapewnienia ciągłości działania SPE w okresie gwarancji, tj. 36 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu III.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Rozbudowa i modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Dostawa masztów oświetleniowych
- Zakup przełączników dostępowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
- Świadczenie usług serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzętowej w 2026 roku
- Zakup oprogramowania do poprawy bezpieczeństwa sieci i poczty oraz zakup urządzeń poprawiających bezpieczeństwo i ciągłość pracy
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer, posiadanych przez Zamawiającego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





