Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256213/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00484742/01 - Wynik z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą symulatorów VR wraz z oprogramowaniem i opieką serwisową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA KULTURY FIZYCZNEJ IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.awf.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą symulatorów VR wraz z oprogramowaniem i opieką serwisową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42a3bd26-41ec-4e4a-a897-0e57cc93c680
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój umiejętności na Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie szansą na zwiększenie potencjału dydaktycznego uczelni” (nr projektu FERS.01.05-IP.08-0354/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-2-381/19/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 988050 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą symulatorów VR anatomii (interaktywnego modelu anatomicznego człowieka) wraz z oprogramowaniem i opieką serwisową. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 451840 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Symulator VR dotyczący odczuć osoby z ograniczeniami sprawności. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 659538,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804161,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 804161,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-035-94-58
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 804161,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa membran do stacji odwróconej osmowy do oczyszczania kondensatu z instalacji odzysku ciepła ze spalin w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawa spektrometru ręcznego XRF dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2027 roku na rzecz Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Usługa wydrukowania w nakładzie 700 egzemplarzy albumu "Katedra ormiańska" (wersja ukraińsko - angielska ) wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
- Prace remontowo - budowlane w budynku przy al. Jana Pawła II 188 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





