Ogłoszenie z dnia 2025-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00315111/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, nabiału i produktów mleczarskich do Zespołu Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej – Curie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej - Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292442668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Wzgórze 56
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.8.) Numer faksu: zsozarow@sklodowska.eu
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsozarow@sklodowska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsozarow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69dc4c75-2fe5-494b-ad40-e9ab90b9ac8e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, nabiału i produktów mleczarskich do Zespołu Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej – Curie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69dc4c75-2fe5-494b-ad40-e9ab90b9ac8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00315077/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, nabiału i produktów mleczarskich do Zespołu Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej – Curie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74470,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Zespołu Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej Curie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 48840,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Sukcesywna dostawa nabiału i produktów mleczarskich do Zespołu Szkół w Ożarowie im. Marii Skłodowskiej Curie.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 25629,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48840,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48840,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48840,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. PUBLIMA LICHOTA& LICHOTA SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002540
7.3.3) Ulica: KILIŃSKIEGO 49
7.3.4) Miejscowość: OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51282,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-27 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25629,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29950,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25629,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: LUDOWA 122
7.3.4) Miejscowość: WYSOKIE MAZOWIECKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26911,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-27 do 2025-12-31INNE PRZETARGI OŻARÓW
- "Przebudowa drogi wewnętrznej (nr ewid. 364) Pisary - Orzechówka od km 0+434 do km 0+734 w miejscowości Pisary - celem zabezpieczenia dna wąwozu lessowego"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Nowe i Sobótka gmina Ożarów
więcej: przetargi OŻARÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.